חברת yes הטמיעה מערכת SPM לניהול ביצועי המכירות והשירות של אינסנטיבס סולושיינס

אגף טכנולוגיות מידע בחברת yes הטמיע את מערכת SPM של אינסנטיבס סולשיינס הישראלית, לניהול ביצועי מערכי המכירות והשירות וניהול תמריצים ל 1500 עובדים. המערכת נחשבת כמתקדמת מסוגה בעולם בתחום ניהול התמריצים.
היקף העסקה: כ-500,000 ש"ח.
המערכת כוללת את מכלול המדדים הקיימים לשיפור השירות והגברת המכירות, תוך שהיא מייעלת את ניהול תוכניות המדידה והתגמול ומפחיתה את עלויות הניהול והתפעול של מערך ניהול ביצועי המכירות והשירות.
המערכת, שנסקרה השנה ע"י מכון המחקר גרטנר וזכתה לשבחים רבים, מתממשקת עם מחסן הנתונים המרכזי של  yes, הוטמעה ע"י מחלקת בינה עסקית באגף טכנולוגיות מידע בשיתוף פעולה עם חברת אינסנטיבס סולושנס ותשמש את yes לעבודת כל נציגי הלקוחות בחברה.
 
במסגרת הפרויקט, הטמיעה אינסנטיבס סולושנס ישראל שני מודולים חדשניים במערכת ה INCENTIVES – Pro, מודול המנהלן המאפשר גמישות רבה והתאמה מהירה לצרכים המשתנים בשוק, בקרות ניהוליות, תהליכיות וכספיות סגורות ואת מודול ה I-Focus המאפשר שקיפות יומיומית עבור העובדים והמנהלים, צפייה בנתוניהם האישיים באמצעות תצוגת דשבורד, כלי סימולציה ו- self service המעודדים הנעה לפעולה. כל אלו יחדיו, מספקים פתרון מתקדם לניהול פעילות מוקדי השירות, המכירות של החברה ונציגי השירות והטכנאים בתחומי העיסוק השונים בארגון.
 
לדברי אבנר קצמן, מנהל מחלקת בינה עסקית באגף טכנולוגיות מידע, "המערכת מאפשרת ל-yes לשפר את השירות הניתן ללקוחות על ידי נציגי השירות בחברה על ידי עידוד והנעה לפעולה ושיפור השירות ומאפשרת לעובדים לקבל מידע  זמין אודות ביצועיהם לשם ייעול עבודתם."
 
רוני ברנוב סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-yes ציינה כי מעבר לשיפור ברמת השירות ועידוד המצוינות בקרב עובדי החברה, הושגה התייעלות וקיצור זמנים משמעותי בתהליכי העבודה הפנימיים על ידי אוטומציה של תהליך התגמול וחישוב התמריצים.
 
 לדברי טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושיינס "אנו גאים בהצטרפותה של חברת yes ללקוחותינו. תם עידן הניהול האקסלי עבור תחום ניהול יעדים, ביצועים ותמריצים בארגון. יישום INCENTIVES-Pro כ"מערכת מומחה" ייעודית " Best Of Breed עבור תחום אסטרטגי, דינאמי ומורכב זה, מייצר ללקוחותינו ROI משמעותי ומהיר וכן ערכים ניהוליים מוספים רבים."
 

דילוג לתוכן