חברת SoftWheel השלימה סבב גיוס הון שלישי בהיקף של כ-10 מיליון דולר

חברת Softwheel, ממציאת מערכת שיכוך הזעזועים הייחודית אשר משולבת בתוך הגלגל, מסיימת גיוס הון נוסף:
חברת SoftWheel השלימה סבב גיוס הון שלישי בהיקף של כ-10 מיליון דולר, מובילת ההשקעה, בית ההשקעות אקסלנס מביעה אמון בתעשיית ההייטק הישראלית
 כספי הגיוס מיועדים לתמוך בהמשך צמיחת החברה, שנכנסה לאחרונה עם הטכנולוגיה המהפכנית שלה לתחום אופניי השיתוף העירוניים, ובעתיד לתחום הרכב
 בית ההשקעות של אקסלנס, שנרכש לאחרונה ע״י הפניקס, הוביל את גיוס ההון עם העמקת ההשקעה מצד משקיעי החברה מהסבב הראשון

תל אביב, ‏יום רביעי, 3 במאי 17

שוק ההון המוסדי מצביע לטובת ההיי-טק הישראלי. חברת SoftWheel , חברה פרטית אשר הוקמה ב-2011 ומפתחת טכנולוגיה מהפכנית של שילוב בולמי זעזועים בתוך גלגלים המיועדת לכל כלי רכב על גלגלים, השלימה סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 10 מיליון דולר בהובלת בית ההשקעות של אקלסנס לצד העמקת ההשקעה של משקיעי החברה. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לסבב הגיוס הקודם של SoftWheel משנת 2014 בהיקף 3.5 מיליון דולר אותו הובילה החברה אל מול בכירי תחום הרכב בישראל באפריל 2014.

"אנו שמחים לבשר על השלמת הגיוס הנוכחי אשר הובל ע״י גוף מוסדי ישראלי כחלק מאסטרטגית הגיוס והגדלה של SoftWheel. בתקופה האחרונה החברה חתמה על חוזי הפצה ושיתופי פעולה אסטרטגים הן בתחום כסאות הגלגלים והן בתחום האופנים וממשיכה לגדול ולהתפתח בעולם. אמון המשקיעים החדשים והקיימים בחברה מהווה רוח גבית נפלאה להמשך הגדילה שלנו כחברה וכמוקד ידע בינלאומי בתחום התחבורה. בשלב הנוכחי החברה מתרכזת בשווקי הליבה שלה: כיסאות הגלגלים והאופניים השיתופיים, בארצות הברית ואירופה, ומכינה את הקרקע לכניסה לתחום הרכב יחד עם מובילי שוק בינ״ל. הטכנולוגיה הייחודית של SoftWheel מציעה יכולות שעד כה היו בגדר הבלתי אפשרי בתחום הרכב, עם חיסכון משמעותי באנרגיה, שיפור הבטיחות והיציבות וכמובן ונוחות. אנו בטוחים ביכולתנו לייצר שינוי מהותי ועמוק בעולם הרכב בעתיד" אומר דניאל בראל מנכ"ל SoftWheel.

חברת סופטוויל SoftWheel – חברה פרטית אשר הוקמה ב-2011 וממוקמת בתל אביב, המפתחת טכנולוגיה מהפכנית של שילוב בולמי זעזועים בתוך גלגלים המיועדת לכל כלי עם גלגל. בין בעלי המניות ניתן למצוא את הפניקס בית השקעות, קבוצת רד בינת, ארי ראב"ד, גיל אגמון, וקבוצת אלייד. טכנולוגיית הבלימה הנמצאת בתוך הגלגל הינה אדפטיבית וסימטרית ופועלת רק כאשר נתקלת במכשול (נפילת מדרגה, מהמורה וכו') ובשאר הזמן קשיחה. לטכנולוגיה יתרונות רבים בניהם חסכון עצום באנרגיה, הפחתת עלויות הייצור והתחזוקה של כלי הרכב ושיפור ניכר בבטיחות הנסיעה. הטכנולוגיה הייחודית מיושמת כבר כרגע בגלגלי אופניים וכיסאות גלגלים. החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של כניסה לתחום האופניים והתחבורה השיתופית בערים שונות בעולם. עם יישום הטכנולוגיה בתחומים אלו, SoftWheel מתפנה בימים אלו להשקיע בפיתוח הטכנולוגיה הייחודית בענף התחבורה והרכב. לחברה שני פסי ייצור בישראל ונוספים בעולם והיא מוכרת את מוצריה ברחבי העולם.

“מטרת סבב הגיוס הנוכחי הוא לתמוך בגידול החברה ובכניסתה לשווקים חדשים בתחום אופני השיתוף העירוניים, תחום אשר מהווה את אחת מאבני הייסוד החשובות ביותר בבניית ערים חכמות ותחבורה חכמה. הטכנולוגיה שאנו מציעים למפעילות מערכי שיתוף האופנים והעיריות בעולם מאפשר לא רק הוזלה משמעותית של עלויות התחזוקה אלא גם שיפור מהותי בבטיחות הרוכב ובנוחות הנסיעה" אומר דניאל בראל ומוסיף "אנו רואים ביקוש עצום לטכנולוגיית השיכוך שלנו בערים רבות עולם בארה״ב, אירופה ואסיה. כמו כן, בימים אלו מושלמת הקמתו של קו ייצור ישראלי שני אשר עתיד להגדיל את כושר הייצור של החברה באופן ניכר על מנת שנוכל לעמוד בביקושי הענק שאנו רואים בשווקים למוצרינו כאשר לקראת סוף השנה נקים קו ייצור נוסף בחו״ל אשר יצטרף לקו הייצור האמריקאי שלנו״.

ל- SoftWheelהסכם אסטרטגי עם חברת הענק האמריקאית ניומושן (NUMOTION) במסגרתו חברו שתי החברות לשווק את כל מוצרי SoftWheel המיועדים לשוק כסאות הגלגלים בארצות הברית, בשת"פ הנמדד בשווי של מיליוני דולרים בשנה
.בימים אלו צפויה SoftWheel להוביל פעילות משמעותית בתחום התחבורה השיתופית, עם פרויקטים במדריד, מילאנו, ניו יורק, לוס אנג'לס ועוד.
מטה SoftWheel ומרכז הפיתוח שלה ממוקמים במתחם רמת החייל בתל אביב, לחברה כיום למעלה מ-300 סניפי הפצה במעל מ-50 מדינות.

דילוג לתוכן