חברת RRsat הישראלית מרחיבה את שירותי המדיה הדיגיטלית ומגבירה את נוכחותה בשווקים גלובליים

החברה השיקה מרכזי מדיה אזוריים חדשים, מגדילה את היצע שירותי המדיה הדיגיטלית ופריסת רשת העברת השידורים שלה, ויוצאת במהלך מיתוג מחדש המשקף את התרחבותה, באמצעות שינוי שם החברה ל-RR Media.

מצ"ב לוגו RR Media החדש.
החברה השיקה מרכזי מדיה אזוריים חדשים, מגדילה את היצע שירותי המדיה הדיגיטלית ופריסת רשת העברת השידורים שלה, ויוצאת במהלך מיתוג מחדש המשקף את התרחבותה, באמצעות שינוי שם החברה ל-RR Media.

מצ"ב לוגו RR Media החדש.

RR Media, לשעבר RRsat, תציג לראשונה את שירותי המדיה החדשניים שלה בתערוכת IBC2014 שתתקיים באמסטרדם ב12 עד ה-16 בספטמבר 2014. החברה תציג את מגוון פתרונותיה להכנה, ניהול והפצת תוכן הן של שידורים טלוויזיוניים והן של תכני וידאו מקוון. פתרונות אלה מאפשרים לספקי תוכן ושידורים לשפר את העברת תכניהם אל קהלי היעד, באמצעות חשיפה אל אוכלוסיה רחבה יותר, על גבי מגוון גדול יותר של מכשירים וחוויית צפייה עשירה יותר.

נקודות עיקריות:

· RR Media , לשעבר RRsat – חברה ישראלית גלובלית מובילה המספקת שירותי מדיה דיגיטלית, הכוללים הכנה וניהול תוכן והעברת שידורי טלוויזיה ותכני וידאו אונליין, הודיעה כי היא מרחיבה משמעותית את פעילותה הגלובלית, ומשיקה מהלך מיתוג מחדש המשקף את התרחבות הפעילות. מהלך המיתוג מחדש כולל את שינוי שם החברה ל-RR Media, והחלפת לוגו החברה.

· פעילות החברה מבוססת על פלטפורמה גלובלית לשירותי מדיה מתקדמים המאפשרת לספקיות ויצרניות תוכן לספק לצופים חוויית צפייה משופרת. תגבור הנוכחות והתשתית האזורית של החברה במרכזי מדיה חדשים באזור ניו יורק ולונדון מאפשר אספקת שירות ותמיכה לערוצי שידור מקומיים. במקביל, רשת העברת תכנים גלובלית אשר מגיעה אל 95% מאוכלוסיית העולם מאפשרת את העברת התוכן אל מגוון מכשירים וסוגי מסכים.

· אבי כהן, מנכ"ל RR Media, מדגיש כי החברה ניצבת בפני נקודת מפנה מהותית: "הצגנו התקדמות משמעותית במהלך השנים האחרונות, שכללה רכישות אסטרטגיות מצד אחד ופיתוח שירותינו מצד שני. מהלכים אלה ביססו את מערך השירותים הגלובלי שלנו, המאפשר לנו לספק שירותי מדיה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר, ולהגדיל את בסיס לקוחותינו באמצעות פתרונות המותאמים למגוון אזורים ותחומי פעילות. הצוותים שלנו מסוגלים לנהל ולבצע את כל ההיבטים הטכניים והתפעוליים של תהליכי ההכנה, הניהול והעברת התכנים אל הצופים – ובכך מאפשרים ללקוחותינו – יצרנים וספקי תכנים, להתמקד ביצירה של התכנים החדשים עצמם."

 

דילוג לתוכן