חברת RAD מחזקת את קשרי הלקוחות: מיישמת מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) מבוססת Microsoft Dynamic CRM

מערכת ה-CRM החדשה תנהל את מערך השירות של RADותשפר את הקשר של החברה עם לקוחותיה בכל העולם.
חברת RAD, מובילת שוק בתחום ה-Service Assured Solutions, הנמצאת בפיתוח מואץ של פתרונות SDN ו-NFV בעולם רשתות תקשורת מבוססות תכנה, החלה בפרויקט רחב היקף לשדרוג מערך ה-CRM הקיים באמצעות אלעד מערכות. פרויקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט – Dynamics CRM 2015.
השלב הראשון של הפרויקט, הכולל יישום עבור מערך השירות של רד המאויש על ידי מהנדסים וכן פורטל חיצוני המאפשר גישה ישירה ללקוחות החברה, נמשך כ-8 חודשים ועלה לאוויר כמתוכנן באפריל 2016.
בזכות הפתרון החדש – מערכת ה-Dynamics CRM 2015, תוכל RAD ליצור אינטגרציה הדדית מלאה בין מערך ה-CRM לפורטל השירות של החברה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומימוש פונקציטנליות עשירה.
"המטרה הייתה לייעל את רמת השירות הניתנת ללקוחות החברה באמצעות אינטגרציה מלאה בין מערכות השירות, הפורטל וה-ERP. יחד עם הלקוח הקמנו פורטל מעוצב וחדשני אשר מאפשר ללקוחות החברה להתעדכן בזמן אמת, לקבל מידע טכני אודות המוצרים שלהם ואף לפתוח קריאות שירות. כמו-כן בזכות היכולות החדשניות של גרסת 2015 Dynamics CRM יצרנו עבור הנהלת הארגון יכולת אינטואיטיבית וידידותית למעקב ובקרה אחר התהליכים השונים", מסביר איל ספורטה, מנהל הפרויקט, מאלעד מערכות.
לדברי יעל נבו, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת RAD: "אנו שמחים כי בחרנו בצוות המקצועי והמנוסה של אלעד מערכות ובפתרון ה- Dynamics CRM 2015המאפשר לנו לקבל תמונה מלאה על לקוחות, לחזק את מערכי השירות והשימור לאורך זמן ולהדק את הקשר השוטף עם הלקוחות. המערכת החדשה מאפשרת אינטגרציה מלאה בין המערכות השונות וייעול העבודה השוטפת בארגון".

דילוג לתוכן