חברת ironSource פיתחה פרסומת שתציג מה שתרצו לקנות

 

 

הפרסומת שואלת את הצופה מספר שאלות כדי להבין איזה מוצר הוא מעדיף שישווקו לו ומתאימה את הפרסום להעדפותיו
חברת ironSource פיתחה פרסומות וידאו שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו. הבחירות שמבצע הצופה מסייעות למפרסם להתאים עבורו את המוצר והמסר הפרסומי, בסוף הפרסומת הצופה ינותב לעמוד נחיתה המתאים להעדפותיו.

מדובר על טכנולוגיית וידיאו אינטראקטיבי, המנתחות את הבחירות שהקהל מסמן בתוך הפרסומת ומספקות למותגים נתוני התנהגות של קהל היעד בזמן אמת, המאפשרות למותג להבין טוב יותר את הקהל שלו.

למשל חברת תעופה אוסטרלית ביקשה להבין על איזה סוג של חופשות אנשים חושבים בהקשר שלה – נופש או טיול חוויתי – וכשהם בוחרים חופשה, איזו חופשה הם יעדיפו – בשטח הפתוח או אורבני. הפרסומת שלהם יצרה מספר מסלולים קריאטיביים שאפשרו לחברה לא רק להבין איזה חופשות קהל היעד העדיף, אלא גם לנתב אותו לעמוד הנחיתה המתאים. קישור להדגמה: http://demos.ironsrc.com/creatives/qantas/4d/v5/

לדברי דן גרינברג, סמנכ״ל קריאטיב ב-ironSource: "המודעות החדשות שהופכות את הצופים לשותפים פעילים, מאפשרות ליצור חוויה מותאמת אישית להעדפותיהם, מה שמחזק את זכירות המותג ואת הכוונה לבצע רכישה או פעולה. יצירת הפרסומות נעשית במחלקת הקריאייטיב הפנימית של ironSource הכולל צוותי מעצבים גרפיים, אנימטורים, מתכנתים, מעצבי משחקים ומדעני נתונים."

חברת ironSource מפתחת את פלטפורמת הפרסום המובילה לפרסום במובייל. פיתוחי החברה מותקנים על יותר מ-80 אלף אפליקציות, המאפשרות יחד גישה ליותר מ- 1.5 מיליארד אנשים ברחבי העולם. הטכנולוגיות שמפתחת החברה מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות דרך שילוב פרסומות, אפיק הפרסום מהותי לענף מאחר ורק 2% מהמשתמשים באפליקציות גם רוכשים דרכן בממוצע. ironSource נוסדה בשנת 2010 ומפעילה משרדים בתל אביב, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, בייג'ין, בנגלור, סיאול, טוקיו, ברלין, שנחאי ושנזן.

 

דילוג לתוכן