חברת Fyber מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Facebook Audience Network כחלק מהשקת מוצר חדש

Fyber, חברת טכנולוגיה מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי במובייל,

מודיעה היום על שיתוף פעולה עם Facebook Audience Network כחלק מהשקת המוצר החדש של החברה: Fyber FairBid.

 

המוצר החדש משנה את הצורה בה מפתחי אפליקציות מוכרים את שטחי הפרסום באפליקציות שלהם,

ומאפשר למכור פרסומות בצורה יעילה יותר, שקופה יותר וליותר סוגי מפרסמים, דבר אשר צפוי למקסם את ההכנסות עבור כל פרסומת.

 

החידוש המרכזי מאפשר לרשתות פרסום כמו פייסבוק להתחרות על שטחי פרסום בזמן אמת מול סוגי קונים אחרים שעד היום לא התחרו במקביל.

עד היום, רשתות פרסום כמו פייסבוק היו חלק מ-“waterfall” מה שאומר שבעל האפליקציה מציע לכל רשת את שטח הפרסום אחת אחרי השנייה,

ולא במקביל. המשמעות היא שייתכן ורשת מסוימת מוכנה לקנות את שטח הפרסום במחיר גבוה יותר,

אבל היא לא תקבל את ההזדמנות כי רשת אחרת תקבל את האופציה לפניה, לפי הסדר אשר מוגדר מראש על בסיס נתונים היסטוריים.

המוצר החדש של פייבר לא נותן עדיפות לרשת אחת על פני אחרת, או לסוג מפרסם מסוים על פני אחר. כל סוגי הקונים וכל רשתות הפרסום מתחרות במקביל, בזמן אמת.

דילוג לתוכן