חברת AHAVA נכנסת לעידן חדש עם פתרונות AVAYA

חברת AHAVA, חברת הקוסמטיקה הגלובלית, המפתחת ומפיצה מוצרי קוסמטיקה המבוססים על ים המלח ומינרלים טבעיים, בחרה לשדרג את מערך הטלפוניה הקיים שלה באמצעות פתרונות אוויה. הפרויקט שבוצע על ידי חברת י.א. מיטווך החל במהלך חודש אפריל 2018 והסתיים לאחרונה.

הפרויקט כלל הטמעה של מערכת IP Office מתוצרת AVAYA במפעל ובמשרדי ההנהלה של החברה הבינלאומית והוא מצעיד את החברה לעבר עידן טלפוניה חדש ומתקדם. שני משרדי החברה, הפרוסים במפעל ים המלח ומשרדי ההנהלה בקרית שדה התעופה, יעבדו מהיום כמערכת אחת מרכזית, והשיחות בין האתרים תהינה שיחות פנימיות. בנוסף, נפתחות לעובדי החברה אפשרויות רבות של שימוש בתכונות טלפוניה מתקדמות.

מדובר בפתרון חדשני של אוויה, המתבסס על פלטפורמה ווירטואלית, בעל שרידות ויכולות מתקדמות. מרכזיית IP OFFICE מאפשרת לשלב תקשורת אנלוגית, דיגיטלית וIP-  מכל מקום ובכל זמן. מרכזיית IP OFFICE הופכת את התקשורת בין המשתמשים לפשוטה, באמצעות יישומים מתקדמים כמו עבודה משותפת, ניידות, שירותי מסרים אינטגרציה של התקנים  ומערך שלם של כלים למענה קולי, דיווחי שיחות היסטוריים בזמן אמת.

יפעת יפה, סמנכ"ל שיווק, AHAVA עולמי: "כחברה פיתוח ושיווק מוצרים בינלאומית שלה עשרות שלוחות ברחבי העולם, AHAVA ממקמת את שירות הלקוחות והפנייה ללקוח במקום הראשון בסדר העדיפויות של החברה. פתרונות התקשורת של אוויה יסייעו  להטמיע גישה שירותית יותר ללקוח, ולמנף את הצלחת החברה".

רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל: "חברת AHAVA מצטרפת אל אלפי לקוחות אוויה בישראל, ביניהם נמנים ארגונים ועסקים גדולים וקטנים, מקומיים ובינלאומיים, הנהנים משיפור מתמיד בביצועיהם העסקיים בין היתר בזכות הפתרונות המתקדמים שמציעה אוויה. אוויה תומכת בלקוחותיה בישראל ומאפשרת  להם יכולות תקשורת התורמות להצלחתם העסקית, ליעילות העובדים ולרווחיות".

אופיר בר אורין מנהל חטיבת התקשורת  בחברת י.א. מיטווך מציין כי יישום מערכת טלפוניית ה IP בחברת אהבה בזמן קצר וללא הפרעה לעבודה השוטפת, משקף את הניסיון המקצועי של חטיבת התקשורת במיטווך   ביישום מערכי תקשורת ומוקדי שרות בארגונים מובילים בשוק הישראלי בהם: בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח  ועוד .

דילוג לתוכן