חברת קליקטייל (Clicktale) מרחיבה את מחלקת המובייל

"חווית הגולשים צריכה להיות טובה בכל נקודות המגע בספקטרום הדיגיטלי"
תעשיית האפליקציות מתפתחת בצורה מטאורית בשנים האחרונות. על פי הנתונים, בשנה שעברה המשתמשים במכשירים חכמים בכל העולם הורידו 149.3 מיליארד אפליקציות. כאשר בשנת 2021, נתון זה צפוי לגדול למספר אסטרונומי – 352.9 מיליארד הורדות יישומים.

אין כל צל של ספק שתחום המובייל בכלל והאפליקציות בפרט אינו מראה סימני האטה, מה שאומר שרוב התנועה של אנשים ברשת עדיין נעשית שם. בתוך כך, קליקטייל (Clicktale) חברה ישראלית העוסקת בשיפור החוויה הדיגיטלית של הגולשים באתרים המובילים בעולם, מודיעה היום על הרחבת מחלקת המובייל שלה, מתוך מטרתה להמשיך ולפתח מוצר בעל ערך. "באחרונה אנחנו חווים מצד מותגים בינלאומיים, עלייה דרמטית בביקוש למידע ותובנות על התנהגות הגולשים שלהם באפליקציות", מסביר מנכ"ל החברה תובל שומוט, "על מנת שנמשיך להוביל את התחום ונוכל לתת שירות טוב, החלטנו לחזק את מחלקת המובייל בחברה".

שומוט: "כאחת החברות החלוצות בתחום, כבר היום יש לנו את היכולת הטכנולוגית לאתר מידע בכל נקודות המגע בספקטרום הדיגיטלי- בדסקטופ, בטאבלט ובחיפוש במובייל, הן באפליקציות Hybrid והן באפליקציות Native, אני מאמין כי חיזוק החברה על ידי הרחבת מצבת העובדים במחלקה, יביא לשיפור המוצר וכתוצאה מכך שיפור החוויה הכוללת ברשת".

החברה, כאמור, מעבה את מחלקת המובייל ופותחת מגוון משרות פיתוח ומחקר. "אנחנו במגמת התרחבות בכלל ובמחלקת המובייל בפרט", מציינת מנהלת משאבי אנוש בחברה, מיכל גולדשטיין.

זה לא סוד שיותר ויותר מותגים בארץ ובחו"ל מנסים להבין את התנהגות הגולשים בתוך האפליקציות. "בעזרת הטכנולוגיה של קליקטייל אנחנו מבינים מדוע המשתמשים מתנהגים כפי שהם מתנהגים בתוך האפליקציה. בעזרתנו, מותגים יוכלו ליהנות מתובנות המניעות לפעולה, לטפח נאמנות גבוהה יותר ולעודד מעורבות גדולה יותר בקרב המשתמשים, וכך לשפר ביצועים באופן ניכר בממד העסקי", מוסיף שומוט.
בראשית דרכה, קליקטייל סיפקה פתרונות מתקדמים בניהול חווית הלקוח באתרי אינטרנט ובאתרים מותאמים למובייל. בשנים האחרונות היא הרחיבה את היריעה גם לאפליקציות מובייל ומספק לאלפי לקוחותיה פתרון מלא (all in one) של ניהול חווית הלקוח בווב ובמובייל וניתוחים אנליסטים מתקדמים שמספקים למותגים תובנות והמלצות ויזואליות ומחוללות שינוי שמגדילות את מעורבות הלקוח במובייל. דה פקטו, הטכנולוגיה של החברה מאפשרת להקליט פעולות של המשתמש באפליקציות, כולל "קריסות" של כל המשתמשים או משתמשים שנבחרו או של המכשירים בענן, ולאחר מכן להציג או לנתח את הנתונים כדי לשפר את חווית המשתמש.
החברה נוסדה ב-2006 במדשאות הטכניון על ידי ד"ר טל שוורץ ואריק יבילביץ'. כיום מונה מעל ל-300 עובדים בארץ ובחו"ל. משרדיה הראשיים הם במגדל אמות אטריום ברמת גן, ויש לה משרדים נוספים בסן פרנסיסקו ולונדון. בעזרת קליקטייל ניתן לרדת לפרטים מיקרוסקופיים בדרך לפענוח שפת הגוף של משתמש הקצה. החברה היא החלוצה בתחום זה, ומשלבת במוצריה קוגניציה ממוחשבת, למידת מכונה, וניתוחים פסיכולוגיים, בכדי להציף בצורה אוטומטית סוגיות שבכוחן לשכלל ולשדרג אתרים. זאת, לצד דוחות התנהגותיים ויזואליים (כגון מפות חום ומפות קליקליים) וצוות של אנליסטים העובדים עם האתרים בצמוד. קליקטייל מנתבת את המותגים הגדולים בעולם האונליין לחוויית משתמש אולטימטיבית.

דילוג לתוכן