חברת סייסנס משיקה מאיץ אנליטיקה שמתממשק עם אמאזון

הפתרון החדש של סייסנס (Sisense) מתממשק עם פלטפורמת האנליטיקהAWS  (Amazon Web Services) – ומאפשר למשתמשים לשלב מאגרי נתונים אונליין בענן ואופליין ובכך להאיץ משמעותית את היכולת להפיק תובנות עסקיות  

 

חברת סייסנס (Sisense) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיית BI לניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים, מודיעה על השקת מוצר חדש (Elastic Data Hub) – שמאפשר לארגונים ועסקים להתחבר בזמן אמת למגוון רחב של מאגרי נתונים ולנתחם במהירות וביעילות. הפונקציונליות החדשה באה לכדי ביטוי ראשון הודות לשיתוף פעולה והתממשקות של סייסנס הישראלית עם מוצר האנליטיקה של ענקית הטכנולוגיה העולמית אמאזון (Amazon Redshift).

 

"משתמשים עושים שימוש בפתרון של אמאזון בכדי לשפר את יכולת האנליטיקה של העסק שלהם ונעזרים בה להפיק תובנות לשיפור העסק", מסביר קן צ'סטנאט, מוביל תחום האנליטיקה ונתוני עתק בחברת אמאזון, "עתה, החיבור של אמאזון Redshift עם הפלטפורמה הגמישה של חברת סייסנס ישפר השירות ויאפשר למשתמשים לנתח, לשלב נתונים ממגוון רחב יותר של מאגרים ולנתם אותם במהירות רבה יותר".

 

"סייסנס ואמאזון סייעו לנו להפיק בזמן אמת תובנות מהנתונים שיש ברשותנו", מציין פרוור קומר, מייסד ו-CTO בחברת Finxera, "הפלטפורמה העוצמתית והגמישה של סייסנס הפכה את חווית השימוש ב- Amazon  Redshift לפשוטה וגמישה יותר – ומאפשרת תוך כדי תנועה להוסיף מאגרי נתונים בהתאם לצורך העסקי שלנו".

 

סייסנס מייתרת את הצורך במספר פלטפורמות ואפליקציות של ניתוח נתוני עתק (ביג דאטה). הפתרון של החברה מאגד את כל היחידות והנתונים במקום אחד. "חברת סייסנס ממנפת אתAmazon Redshift . ומספקת פתרון מלא לניתוח נתוני עתק. המוצר מאפשר למשתמשים לנהל, לשלב ולנתח נתונים במהירות רבה", מציין מנכ"ל סייסנס, אמיר אורעד, "אין לי ספק שהפונקציונאליות החדשה הזו תתרום ללקוחות של אמאזון ותעזור להם לנצל את המרב מהמידע העצום שהם מייצרים". עוד הוסיף, "גם צוותי עבודה בחברות יכולים להיתרם מהמוצר – ולהאיץ את הליך הפקת התובנות מהנתונים העסקיים ברמה הארגונית והמחלקתית".

 

דילוג לתוכן