חברת אוויה משיקה חנות אפליקציות תקשורת ראשונה מסוגה

גם עולם התקשורת עובר לעולם הדיגיטלי

תאפשר למחלקות המחשוב לפתח אפליקציות, במטרה לסייע למחלקות ה- IT להעביר את הארגון לעולם דיגיטלי

חברת אוויה (AVAYA) משיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשה, שנועדה להקל על ארגונים לפתח יישומים ניידים ואפליקציות מעבר לענן, כחלק מהמהפכה הדיגיטלית שעובר העולם. חנות האפליקציות החדשה של אוויה – Avaya Snapp, תספק למפתחי היישומים בארגון כלים טובים יותר, במטרה לספק יישומי תקשורת חדשניים במהירות וביעילות. חנות האפליקציות החדשה, המותאמת ליישומי Breeze Avaya מיועדת לכל סוגי העסקים. ניתן לראות דוגמאות בלינק המצורף: https://snappstore.avaya.com/cms

אפליקציות Avaya Snapp הינם מודולריים, לדוגמא: אפליקציה שתאפשר הוספת יכולת ליצירת התקשרות באמצעות שיחה או יצירת צ'אט בווידאו מהסלולאר ומאתר האינטרנט, יצירת דרכים פשוטות ויעילות יותר לאיסוף שוטף ושימוש בנתונים בזמן אמת לשיפור זמני התגובה ושיפור חווית הלקוח. דוגמא נוספת ניתן לראות במתן אפשרות לשילוב מספר חיוג אחד על מנת לעקוף את הצורך להזין סיסמאות שוב ושוב.

כיום ארגונים מבקשים להתפתח בעולם הדיגיטליזציה ולספק ללקוחותיהם חוויות חדשות ומתקדמות יותר. מחלקות ה- IT נאבקות על מנת לספק את הדרישה ולעמוד בקצב הפיתוח המהיר. על פי סקר שנערך במכון המחקר גרטנר, עד סוף שנת 2017 הביקוש בשוק עבור שירותי פיתוח אפליקציות, יגדל בקצב מהיר פי חמישה יותר ממה שארגוני IT יוכלו לספק.

גארי ברנט, סגן נשיא בכיר בחברת AVAYA ומנהל תחום Engagement Solutions אמר:
"שדה הקרב התחרותי השתנה וזה מחייב סוג חדש של פתרון ואמצעים כדי להגיב לדרישות הלקוח. מהירות היא המטבע החדש עבור שינוי עסקי, ועסקים צריכים להבין, לחזות ולהגיב לצרכי לקוחותיהם באופן מידי".

דילוג לתוכן