חברת אוויה מכריזה על פלטפורמה חדשנית למוקדי שירות

חברת אוויה (Avaya) מכריזה על פלטפורמה חדשה עבור מוקדי שירות. הפלטפורמה החדשה מסייעת לעסקים בגודל הבינוני להרים את רף הלקוחות שלהם ולהתעלות מעל מתחרות בשוק. הפלטפורמה שנקראת Avaya IP Office Contact Center 10, פשטות ויעילות בשימוש בכלים שעומדים בפני חברות בגודל בינוני, כדי לענות על ציפיות הלקוח ולהתחרות עם ארגונים גדולים. פתרון זה הנו פתרון מקצה לקצה עם תכונות וכלים מתקדמים המתאפיין בשימוש פשוט.
מנתוני מחקר שנערך על ידי קבוצת אברדין (Aberdeen), נראה כי 60% מהצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי ציפיותיהם בנושא שירות הלקוחות גבוה יותר עכשיו לעומת השנה הקודמת. בנוסף עולה מהמחקר כי עד שנת 2020, צפויה חווית הלקוח לעלות מעל לחשיבות המוצר והמחיר.

באמצעות פתרון זה, יכולות חברות בגודל בינוני להגדיר פריסה בכל הערוצים המבוקשים, בקלות ובמהירות. הפתרון מפשט את היכולת להעניק חוויית לקוח טובה יותר, באמצעות התכונות הבאות: ייצור תבניות מוכנות לעיצוב מהיר של שיחות טלפון ושיחות וידאו, אשר מפחיתות את הזמן הנדרש בכ- 80 אחוז. בנוסף, היכולת לבצע שינויים בממשק משתמש ומנהל אינטרנט, שיפור בזמן אמת ויכולת דיווחים היסטוריים, הכוללים יותר מ- 30 תבניות דו"חות מוכנות לשימוש ועוד.
הפתרון מותאם לשימוש עם תוכנת Avaya IP Office, והוא זמין לאפשרויות פריסה מרובות, כולל בענן היברידי או ענן טהור.

יוסי הירש, מהנדס בכיר באוויה אמר: "ציפיות הלקוחות תמשכנה לעלות ולהשתנות, דבר המחייב את החברות לפתח סט רחב יותר של יכולת אינטראקציות עם הלקוחות. כדי להצליח היום, עסקים בגודל בינוני חייבים להגיב במהירות, ביעילות ובדייקנות ללקוחותיהם, לא משנה באיזה ערוץ של אינטראקציה. התכונות החדשות של Avaya IP Office Contact Center 10 מסייעות להגדיר ולפרוס אסטרטגיית שירות לקוחות כדי לנהל את מחזור החיים המלא של הלקוח באופן יזום בפשטות, גמישות ובאמצעות כל הכלים הדרושים כדי לשפר את איכות חווית הלקוח".

 

דילוג לתוכן