וויטסמוק דיווחה על המשך צמיחה מהירה בהכנסות הרבעון השני והמחצית הראשונה של 2017

החברה רואה את תחום טכנולוגיות הפרסום בוידאו כמנוע צמיחה מרכזי לשנים הקרובות, והכנסותיה מפעילות זו היוו כ-83% מסך הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה. ההפסד הנקי הצטמצם ל-135 אלף שקל, לעומת הפסד של 800 אלף שקל ברבעון הראשון 2017

איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "אנו שמחים להציג עליה משמעותית בהכנסות במחצית הראשונה של השנה, הנובעות ממיקוד בתחום הפרסום בוידאו – מנוע הצמיחה המרכזי של החברה. לצד יישום אסטרטגית הצמיחה שלנו בוידאו בין השאר על ידי רכישות, אנו ממשיכים לפתח נכסים טכנולוגיים המקנים לנו יתרון תחרותי בניהול ורכישת מדיה בהיקפים גדולים וביעילות טובה יותר"

וויטסמוק (ת"א: וסמק), חברה ישראלית גלובלית העוסקת בטכנולוגיות פרסום בוידאו ובשיווק והפצה באמצעות מנועי חיפוש באינטרנט ובמובייל, דיווחה ביום חמישי על תוצאותיה הפיננסיות עבור הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2017. הכנסות החברה ברבעון השני 2017 הסתכמו ב-20.9 מיליון שקל, עם צמיחה של 35% בהשוואה להכנסות של 15.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה וכן הכנסות גבוהות מהרבעון הרביעי של 2016 – אשר מסורתית נחשב הרבעון החזק מידי שנה.

וויטסמוק, שנוסדה בשנת 2002, מספקת שירותי פרסום דיגיטלי בוידאו בערוצי מדיה דיגיטלית, הכוללים אפליקציות מובייל ואתרי אינטרנט. הפעילות כוללת רכישת שטחי פרסום באמצעי מדיה דיגיטלית שונים, תוך טיוב מקסימלי שלהם להשגת אפקטיביות ומיקוד של הפרסום. פעילות וויטסמוק בתחום השיווק וההפצה באמצעות מנועי חיפוש כוללת הפניית משתמשים לתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים בעולם, באמצעות הסכמים אסטרטגיים עם שותפים מובילים בתחום.

הצמיחה בהכנסות נובעת מיישום האסטרטגיה העיסקית של החברה לצמיחה באמצעות רכישות ומעלייה בהיקף פעילות הפרסום בוידאו של החברה. וויטסמוק רואה את תחום הפרסום בוידאו כמנוע צמיחה מרכזי לשנים הקרובות, והכנסותיה מפעילות זו היוו כ-83% מסך הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה. בתקופה זו השלימה החברה את רכישת פעילות חברת Wise Data Media הפועלת בתחום הפרסום בוידאו, אשר הצטרפה לפעילות Omnivid – חטיבת הוידאו של וויטסמוק, שנרכשה על ידה ב-2016.

ההכנסות הסתכמו ב-20.9 מיליון שקל, עלייה של 28% בהשוואה ל- 16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2016. כאמור העלייה בהכנסות היא על רקע כניסתה של החברה לתחום הפרסום בוידאו ביולי 2016 באמצעות השלמת רכישת פעילות חברת GMS Digital (אשר מותגה מחדש בשם Omnivid כחטיבת הוידאו הפנימית של החברה) וכתוצאה מהשלמת הרכישה של פעילות Wise Data Media במהלך הרבעון הראשון של השנה.

קיטון בהפסדים מתחילת השנה – ההפסד הנקי הסתכם ב-135 אלף שקל, בהשוואה להפסד של 800 אלף שקל ברבעון הראשון 2017, ובהשוואה לרווח של 571 אלף שקל ברבעון השני 2016. הקיטון מקורו בעונתיות בתחום הפרסום בוידאו, לפיה באופן מסורתי הרבעון הרביעי הוא החזק ביותר והרבעון הראשון הוא החלש ביותר.

דילוג לתוכן