ואלה הזוכים הישראלים באתגר המפתחים של פורד – רכב וטכנולוגיה נפגשים

הזוכים באירוע Make It Driveable Challenge השנתי בתל אביב:

פתרון ניהול דלק לציי רכב

ומערכת בידור ומידע מבוססת מגע

 

תל אביב, ישראל – 5 בספטמבר 2018 – חברת פורד הכריזה היום על שתי הזוכות באירוע Make it Driveable Challenge השנתי הרביעי, שהתקיים בתל אביב: JiFleet, שמפתחת פתרון ניהול תדלוק וירטואלי לציי רכב; ו-Inpris, המפתחת את Sightless Touch, ממשק ידידותי ונטול הפרעות להפעלת מערכות מידע ובידור.

 

חבר השופטים, אשר מנה נציגים של פורד, וייז ובכירים מהתעשייה ובהם פרופ' דניאל הרשקוביץ ויונתן לוי, בחר ב-JiFleet וב-Inpris כזוכות באירוע Make it Driveable Challenge לשנת 2018.

 

חברת JiFleet נוסדה בשנת 2016 והפלטפורמה המנצחת שלה מציעה מערכת ניהול ציי רכב, הכוללת אפשרות תדלוק ללא כרטיס תשלום. JiFleet מספקת למנהלי ציי רכב פתרון לא-ממותג מקיף, אשר מאמת את זהות הנהג, מזהה את כלי הרכב ואף ממליץ על כמות הדלק המיטבית. Inpris, שחולקת עמה את הפרס הראשון, היא ספקית פתרונות למערכות בידור ומידע מבוססות מגע. החברה הציגה ממשק HMI חדשני, אשר מעניק לנהג שליטה מלאה על מערכת המידע והבידור באופן בטיחותי, שמאפשר לו להשאיר את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש. השתיים זכו בסכום של 5000 דולר כל אחת

 

שתי חברות נוספות שהשתתפו באירוע של פורד וזכו בשבחים ובפרסים הן Bit Logistech, שמפתחת פלטפורמת ניהול ציי רכב; ו-Mappo, שמציעה פלטפורמה שמאפשרת לחבר בין תוכן לבין מיקומים. השתיים זכו בצק של 2500 דולר כל אחת.

 

בנוסף כל ארבע הזוכות תקבלנה מענקים מקרן Fast Track של פורד שתממן את הנסיעות וההוצאות של החברות הזוכות למטרות ביקורים במשרדי פורד ברחבי העולם והשתתפות ב-Mobile World Congress ב-2019. סך הפרסים וקרן הנסיעות מסתכמים ב-30 אלף יורו.

 

כל אחד מהצוותים זכה בהזדמנות לפגוש מנטורים שונים, ביניהם בכירים מחטיבות הניידות, שירותי הנתונים הדיגיטליים, פלטפורמת כלי הרכב המחוברים והאשראי של פורד, כמו גם עיתונאית מבלומברג ושותפים אחרים של פורד.

 

פורד הזמינה לאירוע גם קבוצת לקוחות אמיתיים בני דור המילניום ודור האיקס, אשר סיפקו לחברות משוב על כל אחת מהאפליקציות. ״אירוע Make It Driveable Challenge הנוכחי שילב פעילות יחודית מאוד; אינטראקציה עם קבוצות מיקוד בשלב מוקדם כל כך חוסכת זמן בעת תהליך בחינת השוק ומסייעת לפתח אפליקציות שימושיות ובעלות פונטציאל צמיחה״, אמר סקוט ליונס, פיתוח עיסקי ושיתופי פעולה, חטיבת פלטפורמות ומוצרי כלי רכב מחוברים בפורד אירופה.

 

 

״ביומיים האחרונים נחשפתי ליצירתיות אדירה. קהילת המפתחים הישראלית שבה והוכיחה עד כמה היא פוריה ומתקדמת. מבחר הנושאים שבהם דנו ואותם הציגו הסטארטאפים המשתתפים מישראל ומאירופה הם ההוכחה הטובה ביותר לכך, שתעשיית הטכנולוגיה מגוונת מאוד וממשיכה להתקדם באופן בלתי פוסק״, אמר דון באטלר, מנהל פלטפורמות ומוצרי כלי רכב מחוברים בפורד.

 

אירוע Make it Driveable Challenge העניק למפתחי אפליקציות ניידות וספקי שירותים דיגיטליים גישה לאנשי צוות הפיתוח של פורד ואיפשר להם לעבוד עם AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, על מנת לספק ללקוחות אמצעים חדשים להישאר מחוברים בדרכים. אירוע Make It Driveable challenge, אשר מעניק לחברות המשתתפות גישה ליותר מ-15 מיליון כלי רכב תומכי AppLink ברחבי העולם, מזמין מפתחים וספקי שירותים ״להיכנס למכונית עם פורד״ ומעניק להם הזדמנות יוצאת דופן לפנות לקהל חדש לגמרי ולגבש ערוצי הכנסה חדשניים.

 

האירוע התקיים השבוע במסגרת פסטיבל החדשנות DLD Tel Aviv, המקבץ יחדיו מאות חברות הייטק, משקיעים ותאגידים בינלאומיים. התחרות של פורד משכה יותר מ-140 מפתחים וספקי שירותים, ביניהם 23 צוותים מישראל ואירופה אשר לקחו חלק באתגר בן יומיים, שנערך בתחילת השבוע.

דילוג לתוכן