הצצה ראשונה: אינטל, מיקרוסופט, דל, HP ולנובו משתפות פעולה בקמפיין פרסום ראשון מסוגו: PC Does What?!

מסע הפרסום נועד להמחיש לצרכנים את החדשנות והיתרונות שמציעים המחשבים החדשים בשוק, ומזמינה אותם לשאול את עצמם: האם המחשב הנוכחי שלהם נותן להם חוויה דומה?

ענקיות המחשוב אינטל, מיקרוסופט, דל, HP ולנובו חשפו הערב (חמישי) מסע פרסום משותף ראשון מסוגו, שנועד להזמין צרכנים ברחבי העולם לחוות את החדשנות שמציעים המחשבים החדשים שבשוק כיום.

מסע הפרסום יעלה באופן רשמי בארצות הברית ובסין ב-19 באוקטובר למשך שישה שבועות תחת הכותרת PC Does What?!. הוא יחשוף את קפיצת הדרך הטכנולוגית המשמעותית שמציעים המחשבים האישיים החדשים שנמצאים כיום בשוק, ויעודד משתמשי מחשב לשאול את עצמם האם המחשב הנוכחי שלהם יודע להציע חוויות מחשוב כאלה? מסע הפרסום ירוץ בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות וילווה בפרסומות בשפה המקומית.

השילוב שבין המעבדים הטובים ביותר אי פעם מבית אינטל – הדור השישי של מעבדי Intel Core, מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר של מייקרוסופט – Windows 10, וכמה המארזים הדקים והחדשניים ביותר שנראו אי פעם – של החברות דל, HP ולנובו, הוא שעודד את חמש החברות לאחד כוחות, לראשונה אי פעם, וליצור את מסע הפרסום המשותף.

PC Does What?!

המחשבים האישיים של ימינו מייצגים התקדמות עצומה עבור כל המשתמשים, בין אם מדובר בעובדים הזקוקים לניידות או בגיימרים. הם מספקים מגוון חוויות מרגשות ושיפורים משמעותיים בהשוואה למערכות ישנות יותר, כגון:
• ללא כבלים – המחשבים האישיים החדשים ביותר מציעים גמישות אלחוטית של ממש עם סוללות בעוצמה המפאשרת לעבוד שעות ארוכות ללא הפרעה וללא צורך בטעינה.
• חוויית משחק כוללות – רזולוציה גבוהה, פרטים מדויקים וקצבי פריימים מהירים יותר מאפשרים למחשבים האישיים החדשים להעניק חוויות משחק מסעירות עם גרפיקה טובה ב-30 אחוז בהשוואה למחשב בן חמש שנים.
• לחייך ולהתחבר – לא צריך לזכור סיסמאות; אפשר להיכנס למחשב בעזרת מנגנוני זיהוי פנים.
• לא צריך לחכות – מחשבי ה-2 ב-1 החדשים מגיבים באותה מהירות כמו טאבלט ונדלקים מיד בלחיצת כפתור.

מסע הפרסום כולל חמש פרסומות טלוויזיה שכל אחת מהן מדגישה מאפיין אחר של חדשנות המפתיע ומשמח את הלקוח. במקביל הוקם אתר אינטרנט PCdoeswhat.com שמשמש כעמוד הנחיתה של מסע הפרסום ויספק לצרכנים קישורים ישירים לתוכן מקומי ומידע אינטראקטיבי על המחשבים האישיים השונים המוצגים במסע הפרסום, שכבר זמינים בשוק. דגמים נוספים צפויים לצאת לשוק לקראת חגי סוף השנה.

"אנשים קונים התקנים משולבים הכוללים את מערכת ההפעלה, מעבדים ומארזים. עם חדשנות משמעותית וחסרת תקדים בקטגוריית המחשבים האישיים, רק הגיוני שנספר את הסיפור יחדיו", אמר סטיבן פאנד מנהל שיווק ראשי של אינטל.
"עם Windows 10, המחשב האישי המודרני מציע עידן חדש של חדשנות", אמר כריס קפוסלה, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק הראשי של מייקרוסופט. "לכן ראוי השחקנים העיקריים בתעשייה ישלבו כוחות בקמפיין אחד שיגביר את המודעות לחומרה ולתוכנה החדשניות המניעות את השינוי".

"האפשרויות שמציעים המחשבים האישיים של ימינו הינן אינסופיות אך מיליוני אנשים עדיין משתמשים במערכות מיושנות", אמרה קארן קווינטוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת השיווק הראשית של דל. "צרכנים ועסקים כאחד יכולים ליהנות מהיתרונות והמאפיינים שבאים כסטנדרט בהתקנים החדשים. זה הזמן להיווכח מה אתם מפסידים".

"המחשבים האישיים של ימינו מציעים מארזים ומאפיינים היוצרים מחדש את ההבטחה של המחשוב האישי ומפיחים חיים בחוויות חדשות", אמר אנטוניו לוצ'יו, מנהל שיווק ראשי של HP. "HP נרגשת לספר את סיפורו של המחשוב האישי באופן המעודד אותנו לדמיין מה עוד ניתן להשיג".

"יחדיו השגנו חידושים רבים ששינו באופן מעמיק את חוויות היום יום של בני אדם," אמר דייוויד רומן, מנהל שיווק ראשי של לנובו. "אנחנו מדברים על מהפכה, לא על אבולוציה. מהפכה בהיקף המחייב חינוך של השוק ויצירת התרגשות. במיוחד בארה"ב ובסין, שהם שוקי ה-PC המובילים בעולם, אנו מאמינים שהצרכנים ירצו לדעת מה המחשבים האישיים החדשים מסוגלים לעשות".

דילוג לתוכן