הוט לוגו

הפעם דווקא אין להאשים את הוט – משרד התקשורת הוא שייצר את כשל השוק

בעקבות המהלך אשר בו חייב משרד התקשורת את הוט לייקר את החבילה ב-20%-

אפרים צוריאל מנכל EZsave אפליקציה להורדת העלויות החודשיות:
המצב האבסורדי שבו הרגולטור מצד אחד "נאלץ" להפסיק מבצע שמיטייב עם הלקוחות ומצד שני קורא מעל כל במה ליותר תחרות ולהורדת מחירים מוסברת היטב בגלל כשל שוק שהרגולטור בעצמו יצר.
רפורמת השוק הסיטונאי שבו בזק אולצה למכור את התשתית שלה למתחרות רק שיפרה את מצב החברה. והראיה היא שבזק גרפה ב2017 72% (!) מהרווחים בשוק
גם אחרי מספר רפורמות, בזק היא עדיין מונופול, ומנצלת את כוחה ומעמדה כדי למנוע תחרות ולפגוע במתחרות .
לכן, צריך לטפל בשורש הבעיה – לפתור את כשלי השוק ולאפשר תחרות חופשית באמת על הלקוחות בלי העדפה של חברה אחת על השניה .
כך גם הצרכנים ואפילו המתחרות ירוויחו.

דילוג לתוכן