הפוך – השיטה החדשה לקנייה חכמה!

"הפוך" – מיזם חדש המאפשר לקוחות השוואת מחירים אישית ומקצועית באמצעות אינטראקציה ישירה עם הספק. מגדירים את תחום השירות, משאירים פרטי קשר – וספקים מובילים יוצרים עם הלקוח קשר ומתחמרים על השירות.

מיזם "הפוך" מהווה פלטפורמה חדשנית (אתר + אפליקציה) וחינמית הממקמת לראשונה צרכנים במרכז. הפלטפורמה מכילה מגון רחב של ספקים מובילים מתחומי הביטוח, משכנתאות, נדל"ן, רכב, הלוואות ועד הסרת שיער וטיפולי אסתטיקה. מטרת המיזם היא לאפשר לצרכנים לבצע השוואת מחירים אמיתית ומקצועית במקום אחד ללא צורך לחפש ספקים בצורה אקטיבית ולהשוות מגוון הצעות מאתרים שונים.

איך זה עובד?
אין פשוט מזה: בוחרים את הקטגוריה הרצויה, ממלאים מידע ופרטים אישיים ו…ממשיכים בחייכם כרגיל. אנשי השירות יצרו עמכם קשר טלפוני עם ההצעות הרלוונטיות והמשתלמות ביותר עבורכם.

מאחורי המיזם עומדים שלושה יזמים ישראליים שחברו לשותפות ארוכה וכלכלית ושותפים למספר מיזמים טכנולוגיים מעניינים וחזקים: דרור חיימוביץ שלמעשה החל את דרכו כיזם כבר מגיל 24 והיה לבעלים של חברת השמה "צעדים", וכיום מעורב במספר מיזמים וסטארטאפים בתחומי הטכנולוגיה הנמצאים בתהליכי פיתוח, רפי אלימלך, מנכ"ל קבוצת ל.מ אחת החברות המובילות בתחום משאבי אנוש, ואשת העסקים והפרסומאית רות שטרית, המכירה את שוק הצרכנות על בוריו.

הפלטפורמה מהווה קרקע נוחה לביצוע עסקאות הן ללקוחות פרטיים והן לעסקים ונותן ביטחון לצרכנים שהם ביצעו עיסקה נבונה ומושכלת. בעזרת מערכת ניתוח הנתונים החדשנית של האתר, לקוח יכול לבצע סינון ראשוני באתר בעזרת פרטי החיפוש הרצויים, ולאחר מכן להשאיר פרטי התקשרות ולחכות לשיחות הטלפון מלפחות שלושה ספקים מובילים.

ספקים נהנים מפלטפורמת קידום חדשה, פעילה וקהילתית המרחיבה את מעגל לקוחותיהם הפוטנציאליים בצורה אקספוננציאלית ומשפרת את מיצובם בשוק. מטרתו העיקרית של מיזם "הפוך" היא לייצר סטנדרט חדש בעולם המכירות, להפוך את היוצרות וליצור מציאות בה המוכר רודף אחרי הלקוח ולא להפך.

דרור חיימוביץ', מנכ"ל "הפוך": "הפוך מהווה פתרון טכנולוגי לקבלת הצעות מחיר, מספקים מובילם, עבור שירותים חיוניים ויקרים. במרבית המקרים צרכנים לא מצליחים לבצע סקר שוק מקיף מפאת חוסר זמן, חוסר מידע ובעיקר – מחסור בזמן. כל אלה יוצרים אצל הלקוח בסוף "חרטת קניות". באמצעות רישום חינמי לאתר כל האתגרים הללו נפתרים. ספקי שירות מובילים מתחרים ביניהם על ליבו של הלקוח. כך ספקים זוכים ללקוחות חדשים ושיפור המיצוב שלהם ולקוחות יכולים להיות בטוחים ורגועים שהם עשו עסקה טובה."

דילוג לתוכן