הסכם שותפות היסטורי נחתם בין Salesforce לבין Google במהלך כנס הלקוחות הגדול בעולם Dreamforce בסן פרנסיסקו

חברת Salesforce, המובילה העולמית בשירותי הענן וה-CRM, הודיעה הבוקר על שותפות רחבת היקף עם חברת Google, במהלך כנס הלקוחות הגדול בעולם Dreamforce, שנערך השנה בסן פרנסיסקו.

במסגרת ההסכם בין שתי החברות, ישולבו היישומים הארגוניים של פלטפורמט הענן Google G Suite עם פתרונות המחשוב ושירותי הענן המתקדמים של Salesforce, זאת, במטרה לתמוך בבסיס הלקוחות הגלובלי ההולך ומתרחב. לדוגמא, כלי ניהול המידע השיווקי, Analytics 360 Google, ישולב לתוך סל המוצרים של Salesforce ויאפשר למשתמשים דרכים חדשות לעקוב אחר המכירות ולנהל את המידע השיווקי בצורה קלה ויעילה יותר. בנוסף, Salesforce הכריזה על Google בתור "השותף המועדף" עליה בתחום אחסון וניהול נתונים בענן.

השותפות החדשה, נחתמה בכנס Dreamforce המוקדש השנה לנושא המהפכה התעשייתית הרביעית, ותבוא לידי ביטוי במיזוג יכולות השיווק והאנליטיקה עם שירותי הענן של שתי החברות. Google תרוויח ערוץ חדש להפצת מוצריה, בעוד Salesforce תרחיב את קהל לקוחותיה הפוטנציאליים בתחום השירותים לניהול קשרי לקוחות או טיפול בדרישות השוק.

מרק בניוף, מנכ"ל ויו"ר סיילספורס אמר: "השותפות החדשה שלנו עם Google מייצגת את הטוב שבשני העולמות עבור לקוחותינו"

בעקבות החתימה על הסכם השותפות ההיסטורי עם Salesforce, הודיעה Google כי מעתה, לקוחות העובדים עם פלטפורמות Salesforce אך אינם מנויים לשירותי Google G Suite, יוכלו להירשם מחינם ולקבל את כל התוכנות לסביבת עבודה ארגונית שבסל לשנה שלמה וללא עלות.

 

דילוג לתוכן