המלחמה על הטלנט: 38% ממנהלי משאבי האנוש האמריקאים מגדילים השקעות באפליקציות דיגיטליות לעובדים

תוך שנה בלבד, 15% מכלל המכירות של ServiceNow בישראל הגיעו ממחלקות ה- HR

חברת  ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן,  מדווחת מן הכנס השנתי שלה – Knowledge 2018 – בלאס ווגאס, כי היום הטלנטים בחיי העבודה דורשים לשכפל את החוויה הדיגיטלית שהם חווים בחיים הפרטיים שלהם במטרה להפוך גם את חיי העבודה  לפשוטים, נוחים ויעילים יותר.

מחקר שערכה ServiceNow בנושא, באמצעות חברת Oxford Economics , בקרב 500 מנהלי משאבי אנוש, ב- 12 מדינות וב- 20 תעשיות, מגלה כי הדרך לזכות במלחמה האינסופית על ליבו של הטלנט עוברת דרך חווית עובד מצויינת, תוך שימוש בכלים טכנולוגים.

"הטלנטים היום מצפים לקבל חוויה דיגיטלית ממדרגה ראשונה בחיי העבודה שלהם," אומרת פאט ווידורס, סמכ"ל טלנטים ב- ServiceNow. "הטלנטים יכולים לעבוד בכל מקום, ולכן הם יבחרו לעבוד בחברות אשר מאמצות טכנולוגיות מתקדמות כדי להפוך את חיי העבודה לפשוטים, מהירים וטובים יותר. אנו בעיצומו של תהליך שינוי משמעותי, ומנהלי משאבי אנוש חלוצים מייצרים היום חווית עובד חדשה מתוך הבנה שכבר לא די במשרד מדליק והטבות נהדרות. העובדים רוצים להינות מחוויה דיגיטלית מושלמת אשר מאפשרת ל'עבודה לעבוד עבורם'."

"בשנה האחרונה ראינו יותר ויותר לקוחות ישראליים המתעניינים ביישום הפלטפורמה שלנו במערך ה- HR בארגון כאשר 15% מכלל המכירות שלנו היו בתחום ה- HR, כבר בשנה הראשונה לשיווק היישום" אומרת לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "אחנו מאמינים כי בשנים הקרובות התחום הזה יתפוס נפח הולך וגדל, במיוחד במדינה כמו שלנו, בה המלחמה על הטלנט היא מלחמה יומיומית  ויעידו על כך מנהלי הגיוס ומשאבי האנוש."

 

מן המחקר של ServiceNow עולה כי כי החברות האמריקאיות מתקדמות יותר מחברות באירופה ובאסיה פסיפיק, בכל הנוגע לאימוץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. 32%  ממנהלי ה- HR האמריקאים, שהשתתפו במחקר, אמרו כי הם נדרשים להפוך את תחום משאבי האנוש ליותר דיגיטלי ויעיל, בעוד שבאירופה רק 20% מהמנהלים סברו כך ובאסיה פסיפיק  רק 15%. 38% מהמנהלים האמריקאים אף אמרו כי הם מגדילים השקעות בדיגיטל, זאת לעומת  19% מקרב המנהלים האירופאים ו- 21% מן המנהלים באסיה פסיפיק.

בבסיסה של הטרנספורמציה הדיגיטלית עומדת כעת המטרה לשפר את חווית העובד באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות פרסונליות ובעלות כושר חיזוי. כך, 56% מן המנהלים אמרו כי היכולת ליצור חווית עובד צרכנית דיגיטלית תגדיר את התפקידים בשלוש השנים הבאות, זאת בהשוואה ל- 6% בלבד הטוענים כי התפקיד שלהם ימשיך להיו מוגדר ע"י פעולות HR מסורתיות. ל

דילוג לתוכן