SimpleChat – מוצר ה OmniChannel המוביל של אלעד מערכות יופץ באנגליה

השוק הבריטי הוא הראשון אחרי ישראל בו מושק הפתרון החדשני לתמיכה רב-ערוצית בלקוחות, הבנוי על תשתית Dynamics CRM של מיקרוסופט.

 

חברת אלעד מערכות מודיעה על הרחבת הפעילות הבינלאומית שלה, עם חתימה על הסכם הפצה מול חברת QGate הבריטית – מהחברות הוותיקות באנגליה ליישום CRM ומתן פתרונות תוכנה בתחום ה-BI. במסגרת ההסכם שנתחם, תפיץ QGate את פתרון ה-SimpleChat באנגליה.

 

SimpleChat, הבנוי כתוסף למערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט, הוא פתרון תקשורת רב-ערוצי חדשני. באמצעותו, יכולים ספקי שירות לייצר רצף שיח עם לקוחות גם כשאלה עוברים מערוץ תקשורת אחד לאחר. כך, ניתן להתחיל שיחה ב-SMS ולהמשיך אותה בצ׳אט או מדיה חברתית, זאת כשהלקוחות אף יכולים לשלוח קבצים (תמונות, ומסמכים) מכל פלטפורמה לנותן השירות, מצ'אטבוטים ועד לניהול מדיה חברתית, SimpleChat משלב את כל מנגנוני התקשורת עם הלקוח תחת המטריה של ה CRM.

בכך הוא מאפשר יצירה של היסטוריית התקשרויות מקיפה עבור כל לקוח, המקלה על חברות לתת שירות איכותי ללקוחותיהם. באמצעות SimpleChat, מעלים ארגונים את שביעות הרצון של לקוחותיהם, מייעלים תהליכי שירות ומקלים על העומס של נציגיהם.

 

דגן הלוי מנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "מערכת Microsoft Dynamics 365 שולטת בשוק האנגלי, וקיימת דרישה גבוהה בערוצי שירות הלקוחות השונים לשימוש ב- WhatsApp,   Facebook ו Messenger. SimpleChat תאפשר לארגונים לפגוש את הלקוחות שלהם, בערוצים הנוחים להם".

דילוג לתוכן