המגזין פורבס בחר את Salesforce.com במקום הראשון ברשימת 100 החברות החדשניות בעולם

Salesforce.com הקדימה גופים כמו אמזון (2), אפל (5) וגוגל (7).
אורקל הגיע רק למקום ה- 77 בדירוג ומיקרוסופט למקום ה- 86
המגזין הכלכלי פורבס (Forbes), דירג בדירוג השנתי שלו את 100 החברות החדשניות ביותר בעולם והכתיר את Salesforce.com במקום הראשון. חברת Salesforce.com, חלוצת מחשוב הענן העולמית, מחזיקה במקום הראשון עם ציון של 75.1, הפרש ניכר מהמקום השני, אליו הגיעה אמזון עם ציון של 58.9. היא מקדימה חברות כמו אמזון המדורגת במקום השני, אפל במקום החמישי וגוגל במקום השביעי. אורקל הגיע רק למקום ה- 77 בדירוג ומיקרוסופט למקום ה- 86
המתודולוגיה של פורבס בבחירת החברות החדשניות בעולם מסתמכת על משקיעים, המזהים מיהן החברות הצפויות להציג חדשנות כעת ובעתיד.
Salesforce.com, המיוצגת בישראל על ידי בלאט לפידות יישומים ארגוניים, מעסיקה 5,300 עובדים ברחבי העולם ושווי השוק של החברה עומד על 20.7 מיליארד דולר. ל- Salesforce.com צמיחה שנתית ממוצעת במכירות של 39.5% בחמש השנים האחרונות וגידול ממוצע ברווח הנקי של 78.7% לאותה תקופה.
מארק בניוף, מנכ"ל החברה ומי שייסד אותה לפני 12 שנה, מוביל את החברה שלו לכיוון המהפכה החדשה לה הוא קורא "הארגון החברתי". הבחירה ב- Salesforce.com נובעת גם מפיתוח הרשת החברתית הארגונית צ'אטר, אפליקציה ופלטפורמה הראשונה מסוגה בענן לשיתוף חברתי ארגוני, המשלבת את תפיסת פייסבוק וטוויטר ומשלבת אותה בארגונים. צ'אטר מאפשר לעובדים לעדכן קבוצות בפרוייקטים ועסקאות, להעלאות רעיונות משותפים וליצור יוזמות חדשות במשותף. 
בראיון לאחר הזכיה במקום הראשון בדירוג החברות החדשניות אמר מארק בניוף כי הוא דואג להקיף את עצמו במנהלים צעירים: "הם גדלו בתוך האינטרנט ואני לא", הוא מסביר. "התפקיד שלי הוא להצעיד את Salesforce.com קדימה. איני יכול לשבת במטה ולהעמיד פנים שאני בקשר עם השטח. רוב הסיכויים שהכלים עימם אנו עובדים היום יהיו מיושנים בתוך מספר שנים. העבר הוא לעולם אינו העתיד", הסביר בניוף את תפיסת עולמו.
לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בבלאט לפידות נציגת Salesforce.com בישראל: "מארק בניוף הוא מנהל עם חזון והעזה. הוא היה הראשון לפני 12 שנה להעביר יישומים לענן כאשר השיק את Salesforce.com CRM. בלאט לפידות גאה לייצג את החברה בישראל מזה 5 שנים. הצלחנו להביא את בשורת החדשנות ושינוי התפיסה עם מערכת Salesforce.com CRM ללמעלה מ- 300 ארגונים ולאחר מכן את סביבת הפיתוח בענן Force.com לארגונים רבים בישראל וכעת אנו פועלים להביא את בשורת החדשנות הבאה בדמות ה- Chatter. אנו שמחים על כך שארגונים בישראל נחשבים ל- Early Adopters ופועלים להביא את התפיסות החדשניות למגזרים נוספים במשק".  

דילוג לתוכן