הישג לסטארט-אפ קליפ אין טאץ: מכריזה על שת"פ עם ענקית המדיה יוניברסל סטודיו

האפליקציה ליצירת סרטונים אישיים של קליפ אין טאץ' תשמש את פלטפורמת המוסיקה הסלולרית שמשיקה יוניברסל מיוזיק באירופה

חברת קליפ אין טאץ' (Clip in Touch) הישראלית, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכן חדשניים ומותאמים אישית המועברים דרך מכשיר הסלולר וה – web, מכריזה על חיזוק שיתוף הפעולה שלה עם חברת המוזיקה הגדולה בעולם, יוניברסל מיוזיק. זאת, במסגרת מהלך נרחב לקידום פלטפורמת מוסיקה באירופה שמשיקה יוניברסל מיוזיק בשיתוף עם חברת הסלולר הבלגית Jim Mobile.
 
הפתרון של קליפ אין טאץ' יאפשר ללקוחות Jim Mobile לשלב תוכן אישי בתוך וידאו קליפים מאגר התכנים העשיר והמגוון של יוניברסל מיוזיק. מאגר זה, הגדול מסוגו בעולם, כולל סרטים שוברי קופות ומבחר ענק של אלפי להיטים של אומנים אותם מייצגת ענקית המוסיקה האמריקאית כמו מריה קארי, ליידי גאגא ועוד כוכבים רבים אחרים. את סרטון הברכה ניתן לערוך תוך דקות על גבי מכשיר הסלולר והמחשב באמצעות תבניות שונות או חומרים אישיים כגון תמונות השמורות במכשיר ולשלוח ישירות לחברים, בני משפחה, קולגות ועוד.
 
שיתוף הפעולה בין החברות החל לפני מספר שבועות במסגרת קמפיין לרגל חג האהבה שערכה Jim Mobile כאשר השיקה שירות המאפשר ליצור קליפ אישי ולשלוח זאת כברכה רומנטית לבן הזוג. הצלחת הקמפיין וההיענות האדירה של אלפי המשתמשים סללה את הדרך להמשך הפעילות המשותפת.
 
רמי רשף, מנכ"ל קליפ אין טאצ', אמר: "חברות מסחריות מבינות כיום את החשיבות ביצירת תוכן שיווקי אינטראקטיבי היוצר חווית משתמש ככלי לקידום שירותים או מוצרים חדשים. פעילות זו תאפשר ל – Jim Mobile לייצר 'באז' סביב הפלטפורמה המוסיקלית שהיא משיקה ולהגיע לקהלי יעד רבים ומגוונים בצורה יעילה וזולה יחסית".
 
רשף הוסיף כי "הרחבת פעילות זו מהווה עבורנו מהלך אסטרטגי בעל חשיבות עצומה המחבר אותנו לספקית המובילה כיום בעולם בתחום המוזיקה, אשר מעבר לזכויות השימוש בתכניה ללא סיכון בתביעת תמלוגים, מעניק לנו חשיפה לעשרות ספקי סלולר, מפרסמים וחברות פרסום ברחבי העולם."

דילוג לתוכן