בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה

היטאצ'י ונטרה מחזקת את פלטפורמת הבינה העסקית למערכות ה-IoT – Lumada עם יישומים המיועדים לביצוע חיזוי תקלות עתידיות ושיפור אמינות המערכות

הפתרונות החדשים מספקים המלצות לביצוע תחזוקה מונעת יחד עם כלי אופטימיזציה כדי להפחית עלויות, להגדיל את הרווח ולשפר את היעילות בתעשיות השונות

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הכריזה על פתרונות Lumada Maintenance Insights, אשר ירחיבו את הפורטפוליו של פלטפורמת הבינה העסקית לסביבת IoT – Lumada. מדובר בפתרונות בינה מלאכותית המבוססת על האינטרנט של הדברים, שמשתמשים באלגוריתמים מדויקים ובעלי יכולות חיזוי, המסייעים ללקוחות לצפות תקלות ומנחים אותם בנוגע לתיקוני תחזוקה נדרשים, שיפור פעולות ומניעה של זמן השבתת מערכות. שיפורים אלו עוזרים לארגונים לספק תוצאות עסקיות משופרות על ידי מקסום הכוח הטמון בנתונים בכל מקום בו הם מאוחסנים – החל מהדאטה סנטר והענן ועד לנקודות הקצה – ולקדם אותם בנוף העסקי, הדיגיטלי, מבוסס-הנתונים של ימינו.

פתרונות Lumada Maintenance Insights משלבים מודלים של למידת מכונה. הפתרונות משתמשים בניתוח נתונים כדי להבין את תקינות הציוד עם נתוני תיקון היסטוריים ועכשוויים, ולאחר מכן, מנתחים את הנתונים כדי להמליץ על פעולות תחזוקה או תיקון נחוצות. פתרונות Lumada Maintenance Insights עונים על מספר אתגרים נפוצים של לקוחות, ביניהם: השבתת ציוד – תקלות לא מתוכננות המשפיעות על מדדי הפעלה מרכזיים; תיקון כשלים בפעם הראשונה – עלויות גבוהות יותר עבור עיבוד מחדש וייצור שאבד; מלאי של חלקים עודפים – חלקים לא נכונים במקומות הלא נכונים ובזמן הלא נכון; ושביעות רצון נמוכה של הלקוח – ירידה בשיעורי חידוש חוזה תחזוקה. כמו כן, הפתרונות גם עוקבים ומכינים המלצות תיקון, אופטימזיציה לזמני תחזוקה, אופטימיזציה לאספקת מלאי חלקים ויעילות תחזוקה.

פתרונות ה- Lumada Maintenance Insightsהחדשים של היטאצ'י מתאימים לתעשיות התחבורה, ייצור והאנרגיה, אשר מסתמכות על ציוד מורכב בסביבות בהן זמן השבתה לא מתוכנן יכול לגרום להשלכות משמעותיות מבחינת עלויות ובטיחות. לקוחות מוציאים כ-37 מיליארד דולר על פתרונות מתחרים,  ה"תופרים" יחד מוצרי תוכנה שונים לתכנון, הכנה, תיקון ותחזוק פעילויות תיקון. לעומתם, פתרונות ה- Lumada Maintenance Insights מספקים גישה רציפה ומשולבת לכל בעלי התפקידים, אשר לוקחים חלק בתחזוקה ובתיקון הארגון – החל מטכנאים ומנהלי תחזוקה ועד למנהלי תפעול ומובילי הקו העסקי.

כאשר לקוחות מתעשיות שונות מתכוננים להטמיע פתרונות חדשניים המתבססים על טכנולוגיית  IoT, הם זקוקים לפתרונות קצה-לקצה שלמים המספקים ערך עסקי אסטרטגי. עליהם לבחור מערכות אשר מספקות גמישות במודלי פריסה מסוג קצה-עד-ענן עם התהוות הדרישות החדשות של ניהול נתוני הקצה. פלטפורמת Lumada של היטאצ'י מספקת טכנולוגיות פלטפורמה מודולרית, יישומים ומומחיות בתחום השירותים המקצועיים, המסייעים לארגונים לאמץ את ה-IoT ללא דאגות.

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "הופעת ה-IoT במגוון ענפי תעשייה הציגה אתגרים חדשים ללקוחות בעודם משקיעים מאמצים כדי לשמור על יתרון תחרותי. היטאצ'י מספקת מומחיות משולבת בטכנולוגיות תפעוליות וטכנולוגיות מידע שאין דומה לה ומניחה יסודות חזקים לפיתוח פתרונות אשר יסייעו להתמודד עם האתגרים החדשים. פתרונות Lumada Maintenance Insights מהווים את הצעד הבא בסיוע ללקוחות למקסם את השימוש בנתונים שלהם כדי להפיק ערך עסקי".

דילוג לתוכן