הזוכה הגדול ב Travel-Tech Bootcamp

תכנית ההאצה הייחודית מבית Eilat Hub הוא הסטארט אפ הסלובני : Nexto

העוסק בסיורים מודרכים באטרקציות תיירותיות, יעדי טיול ומורשת, המשלב אלמנטים של מציאות רבודה (AR)

 

Nexto תקבל חבילת שירותים מקצועית בסך של כ- 100 אלף ₪

 

הזוכה הגדולה של Travel-Tech Bootcamp, תכנית האצה ייחודית בת חמישה ימים, אשר לוותה בכנס ייעודי בנושא טכנולוגיות בתחום התיירות והתקיימה בשבוע שעבר באילת, היא: Nexto, סטארט אפ שמקורו בסלובניה העוסק בסיורים מודרכים באטרקציות תיירותיות, יעדי טיול ומורשת, בשילוב אלמנטים של מציאות רבודה (AR). המוצר הושק באפריל 2016, וביצע פיבוט בנובמבר 2017. החברה זכתה בחבילת שירותים ששוויה למעלה מ-100,000 שקלים, אשר יינתנו על ידי Google (Google Launch Pad), מייקרוסופט, APM (המספקים ייעוץ משפטי), צ'מפיון קפיטל (המסייעים בחוזה פיתוח עסקי, שיעזור בפיתוח ובמשיכת לקוחות נוספים לפלטפורמה של החברה). מאות סטארט-אפים חדשניים בתחומי ה- Travel Techמ-7 מדינות שונות התמודדו על האפשרות להשתתף בתכנית.

 

"Nexto היא חברה שמאוד הופתענו ממנה, משום שדווקא צוות זה היה צעיר יותר משאר הצוותים. תוך כדי ה-Travel-Tech Bootcamp והעבודה עם המנטורים הבכירים שפגשו אנשי החברה, הבנו ב- Eilat Hub שלסטארט אפ זה הסיכוי הגדול ביותר לחדור לשוק ולגדול באופן המהיר ביותר. לכן, לאחר איסוף חוות הדעת של המנטורים שעבדו בצמוד ל- Nextoוהצבעה של השותפים האסטרטגיים של התכנית – Nexto סיימו ראשונים ללא כל ספק", מוסר אור חביב, מנכ"ל Eilat Hub. "המנטורים, השותפים האסטרטגיים ואני מאמינים כי מציאות רבודה, הטכנולוגיה שבה משתמשת Nexto, בשילוב עם עולם התיירות, זה העולם הבא". הטכנולוגיה של Nexto מאפשרת להגיע לכל אטרקציה תיירותית ולהחיות את המקום באופן וירטואלי, לראות כיצד מקומות עתיקים נראו בתפארתם ולמעשה מטמיעה רובד נוסף למציאות הקיימת.

 

השמות המובילים בתחום לקחו חלק בתוכנית ה-Scale-up, ביניהם בכירים מ-Booking.com, קרנות השקעה מובילות, Online travel agents כגון: Agoda, SkyScanner, רשתות בתי מלון ועוד. בתכנית השתתפו חמש חברות הזנק המוכנות לפרוץ דרך, ואלה פגשו חברות בעלות שם בעולם טכנולוגיות התיירות, ארגונים ומשקיעים, בדרכן לשווקים הגלובליים. ביומיים האחרונים של התכנית, בהם נערכה ההצגה של תוצרי הסטארט-אפים וההתקדמות שלהם במהלך שבוע הלימוד, העבודה עם המנטורים, הופגשו הסטארטאפים עם לקוחות פוטנציאלים ועם נציגי תשתיות תיירות, אטרקציות, מנהלי מלונות ועוד, ואלה נפגשו עם המפתחים והחברות הנמצאות בצמיחה.

 

בנוסף, התקיים כנס מיוחד של פורום Travel-Tech Eilat שכלל 50 מנהלים מובילים מתחום האירוח, המעוניינים לבסס שיתופי פעולה עם טכנולוגיות תיירות גדולות, חדשניות ומובילות. כמו כן, במהלך יום הצגת התכניות של הסטארטאפים, נוצרו חיבורים בין חברות למשקיעים, כסימן לשיתופי פעולה אסטרטגיים, העתידים להוות עסקאות פוטנציאליות, אשר ילוו על ידי Eilat Hub.

 

Travel-Tech Bootcamp הוא יריית הפתיחה של תכנית תיירות וטכנולוגיה ארוכת טווח – האינקובטור.  תכנית המתקיימת במהלך כל השנה. בתכנית משתתפות חברות הנמצאות בשלב מתקדם יחסית, המוכנות לצאת ולחדור לשווקים. מדובר בחברות עם צוות מגובש, מוצר מוגמר, אשר גייסו הון בעבר ומעוניינות בכניסה לשוק, ובפריצה לשווקים בינלאומיים. ה-Bootcamp שהתקיים בשבוע שעבר, הוליד את פתיחת תכנית האינקובטור, כתוכנית Scale-up, במטרה לקדם חתימת עסקאות באופן רציף ותדיר.

 

 

 

 

 

תכנית האינקובטור מכוונת לכך שגופים גדולים ומגוונים במשק, כולל קרנות השקעה, חממות טכנולוגיות וחברות בינלאומיות (קרנות השקעה דוגמת Cockpit של אל-על, חברות טכנולוגיה שמסייעות למיזמים כגון גוגל, מיקרוסופט, IBM ועוד) מפנות את חברות ההזנק שבהן הן משקיעות בתחומי התיירות והטכנולוגיה ל-Eilat Hub, על מנת לקבל הזנקה וחיבור ישיר לתחום התיירות. חברות הזנק מתחום התיירות והטכנולוגיה לאחר סבב גיוס ראשון, הנמצאות בשלב המוכנות לשוק, יכולות להגיש מועמדות באופן ישיר לתכנית.

 

באמצעות פלטפורמת ה-Scale Up של Eilat Hub, החברות הצעירות פוגשות לקוחות גדולים באופן מיידי, זוכות לליווי של השותפים האסטרטגיים של Eilat Hub והמומחים העובדים עמם. ומקבלות גישה ישירה ואקסקלוסיבית לערי תיירות מובילות, אטרקציות שונות, רשתות בתי מלון מובילות, חברות תעופה ועוד, וכך מקבלות סיוע ויתרון תחרותי משמעותי בדרכן לפריצת הדרך שלהן.

 

במהלך תכנית האינקובטור, Eilat Hub עוטפת את החברות המשתתפות בתכנית בצוות מקצועי המסייע להן לפרוץ לשוק. החיבור לתשתית הסטארט-אפים שמוביל ה-Hub יוצר קרקע פורייה והזדמנות למצב את אילת כעיר המובילה בתחום ה-Travel tech ברמה הארצית והבינלאומית.

 

לתכנית מספר שותפים, ביניהם: עיריית אילת, החברה הכלכלית לאילת, Champion Capital Group, קרן ההשקעות אריאלי, Innovel, Amadeus ,Skyscanner, Accor Hotels, רשות החדשנות, מלונות פתאל, איגוד המלונאות של אילת, תאגיד התיירות אילת, Agoda.com (a Priceline Company) ועוד.

דילוג לתוכן