הוועד האולימפי הבינ"ל וקבוצת עליבאבא משיקות שותפות ארוכת טווח היסטורית כשעליבאבא נעשית שותפה אולימפית כלל עולמית עד 2028

השותפות פורצת הדרך תתמוך בוועד האולימפי, והתנועה האולימפית תשיג את חזון האג'נדה האולימפית 2020 בעידן דיגיטלי חדש
דאבוס, שווייץ, 19 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):
הוועד האולימפי הבינ"ל (הוועד האולימפי) וקבוצת עליבאבא (NYSE:BABA) הכריזו היום במשותף על שותפות ארוכת טווח עד 2028. עליבאבא מצטרפת לתוכנית מתן החסות הכלל עולמית "השותף האולימפי" ותהיה השותפה הרשמית לשירותי ענן ולשירותי פלטפורמת מסחר אלקטרוני, וגם שותפה מייסדת של .הערוץ האולימפי.
השותפות הוכרזה היום בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ עם נשיא הוועד האולימפי תומס באך, מייסד קבוצת עליבאבא והיו"ר הפעיל ג'ק מא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא דניאל ז'אנג.
תומס באך, נשיא הוועד האולימפי, אמר: "בעולם הדיגיטלי החדש הזה, עליבאבא ממוצבת באופן ייחודי לעזור לוועד האולימפי להשיג מגוון של יעדי מפתח שמותווים באג'נדה האולימפית 2020, ובתוך כך לעצב באופן חיובי את העתיד של התנועה האולימפית. זה שיתוף פעולה חדשני ופורץ דרך, שיעזור לייעל את הארגון של המשחקים האולימפיים עד 2028, וגם יתמוך בפיתוח הגלובלי של הזדמנויות דיגיטליות כולל הערוץ האולימפי".
"השותפות של עליבאבא עם הוועד האולימפי בנויה על בסיס של ערכים משותפים וחזון משותף לחבר את העולם ולהעשיר את חייהם של אנשים", אמר ג'ק מא, היו"ר הפעיל ומנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא. "אנחנו גאים לתמוך באג'נדה האולימפית 2020, ולהשתמש בחידושים ובטכנולוגיות שלנו כדי לעזור למשחקים האולימפיים להתפתח לעידן הדיגיטלי".
באמצעות השותפות הזאת, התרומה של עליבאבא לתנועה האולימפית תכלול:
• תשתית מחשוב ענן ושירותי ענן הטובים מסוגם כדי לעזור למשחקים האולימפיים לפעול באופן יותר יעיל, אפקטיבי ובטוח, כולל תמיכה בדרישות של ניתוח ביג דאטה.
• יצירת פלטפורמת מסחר אלקטרוני גלובלית שבאמצעותה בעלי העניין האולימפיים יוכלו ליצור מעורבות וקשרים עם אוהדים שמעוניינים במוצרים אולימפיים מורשים רשמיים שמיוצרים על ידי מקבלי הרישיון הרשמיים מהגורמים האולימפיים, ומוצרי ספורט נבחרים, על בסיס כלל עולמי.
• ניצול הטכנולוגיות והידע המובילים של עליבאבא במדיה דיגיטלית כדי לפתח ולהתאים את הערוץ האולימפי לקהל סיני.
"עליבאבא גאה להעצים את הוועד האולימפי הבינ"ל בשינוי דיגיטלי משנה מצב, ולהתקדם עוד צעד שמקרב אותנו למטרתנו לשרת שני מיליארד צרכנים", אמר דניאל ז'אנג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא. ננצל את הניסיון שלנו במתן שירות למשתמשים צעירים כדי לעזור לחבר יותר אנשים צעירים לתנועה האולימפית, ונחזק את המותג שלנו באמצעות השותפות ההיסטורית הזאת".
צונקזו טקדה, יו"ר ועדת השיווק של הוועד האולימפי, אמר: "אנחנו שמחים לפעול בטווח הארוך עם עליבאבא לתועלת התנועה האולימפית. השותפות האסטרטגית הזאת מדגישה את האטרקטיביות הגלובלית של הערכים האולימפיים ופותחת פרק חדש ומלהיב בעידן הדיגיטלי הזה".
עליבאבא היא החברה הראשונה שמתחייבת לטווח הארוך לוועד האולימפי עד 2028 והחברה הסינית הראשונה שמתחייבת למשחקי החורף האולימפיים בייג'ין 2022.
עליבאבא תתמוך במארגנים של כל המשחקים האולימפיים, ובתנועה האולימפית ברחבי העולם. הזכויות האלה יכללו שימוש למטרות פרסום וקידום מכירות בסימנים ותמונות אולימפיים מהמשחקים האולימפיים וגם בסימנים מהוועדים האולימפיים הלאומיים.
זכויות ההפעלה הגלובליות של עליבאבא יכללו את משחקי החורף האולימפיים פיונגצ'אנג 2018, המשחקים האולימפיים טוקיו 2020, משחקי החורף האולימפיים בייג'ין 2022, והמשחקים ומשחקי החורף האולימפיים ב-2024, 2026 ו-2028 בערים שעדיין לא נבחרו על ידי הוועד האולימפי.

דילוג לתוכן