הודות להסכמים חדשים עם חברות הביטוח; דריו מתקרבת ל-10 מיליון צרכנים פוטנציאליים נוספים בארה"ב

קיסריה, ישראל – 21 יוני 2017 – דריו (NASDAQ: DRIO), חברה מובילה בשוק הבריאות הדיגיטלית הגלובלי, המפתחת פתרונות Big Data ובריאות למכשירים ניידים, מודיעה היום על הרחבת מערך ספקי הביטוח הרפואי שלה, המאפשרים נגישות לכ 10 מיליון מבוטחים המאובחנים כבעלי סוכרתברחבי ארצות הברית.
מוקדם יותר השנה החלה דריו להציע נגישות לכיסוי ביטוחי באמצעות צד שלישי ללקוחות בארה"ב המעוניינים בהחזר מחברות הביטוח על מוצרי החברה. לאחר ביצוע פיילוט שהוכתר בהצלחה, ממשיכה החברה להרחיב את נוכחותה בשוק ומצרפת ספקים נוספים לרשת החברות המציעות כיסוי ביטוחי לצרכנים בארה"ב.
ארז רפאל, נשיא ומנכ"ל דריו, ציין: "מטרתנו היא לספק את מערכת Dario Blood Glucose Monitoring לכמה שיותר אנשים הזקוקים לה, ואנו מצפים שהרחבת אפשרויות הכיסוי במסגרת ביטוח תאפשר לנו להגיע לכ-30% משוק הסוכרת האמריקאי.
"בתוך חודשים ספורים בלבד מהשקת הכיסוי במסגרת ביטוחי בריאות, קיבלנו אינספור תגובות חיוביות, ואנו מציעים החזר מענקיות ביטוח כגון Aetna, United HealthCare ומגוון ארגוני בלו קרוס ובלו שילד. בעקבות ההצלחה החתמנו שותפים נוספים על-מנת להגדיל את החדירה בשוק האמריקאי".
מערכת ניהול הסוכרת שפיתחה החברה, המשלבת אפליקציה ייעודית, היא ידידותית למשתמש ומעניקה תחושה של מכשור לביש, ועומדת בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר. מאז השיקה החברה את מוצריה בשוק האמריקאי ב-2016, היא מציגה צמיחה רבעונית מתמדת של בסיס הלקוחות שלה בארה"ב, הודות לגישה מבוססת-הלקוח שלה, המשנה את עולם הבריאות הדיגיטלית.

דילוג לתוכן