הגיעה זמנה של האופנה לפגוש את העתיד

מציגים את הטכנולוגיה הלבישה Michael Kors Access:

לונדון, 6 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
מייקל קורס (NYSE:KORS), מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להציג את שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS, חלק מקו אקססוריז חדש של הטכנולוגיה הלבישה שלו. קו האקססוריז מכוון לצרכן שמתמקד באופנה ומשלב טכנולוגיה חדשנית עם סגנון יוצא דופן ממוביל באופנת מותרות.
הטכנולוגיה החדישה ביותר שבליבת השעון החכם MICHAEL KORS ACCESS, שפועל גם עם טלפוני אייפון® וגם עם טלפוני אנדרואיד™, מתאפשרת באמצעות שותפות עם גוגל ושימוש בפלטפורמת השעונים החכמים שלה Android Wear™.
קו האקססוריז MICHAEL KORS ACCESS, שכולל גם עוקבי פעילות, תוכנן כדי להראות שטכנולוגיה וקישוריות חברתית צריכות להית חלקות, ומוכיח שגישה יכולה להיות גם זוהרת וגם ללא מאמץ. "הלקוחות שלנו אוהבים אופנה והם מחוברים 24/7", אומר מייקל קורס. אני חושב שהם יעריכו קישוריות חברתית ומעקב אחרי בריאות וכושר שנמצאים כולם בתוך אקססורי שנראה מצוין".
השעונים החכמים MICHAEL KORS ACCESS מציעים תכונות ניתנות להתאמה אישית שהן מושלמות עבור המעריצים שלנו:
• משטחי תצוגות שעונים אקסקלוסיביים של מייקל קורס, שמשתנים בהחלקה – בין אם עיצוב של שעון עצר דיגיטלי המיועד לחדר כושר או פאבה מנצנץ ומלא חיים ללילה.
• מאות צירופים אפשריים של משטחי תצוגות, צבעים ולוחות משנה.
• שעון חכם עם מסך מגע שמופעל על ידי Android Wear ומספק:
o עדכוני רשתות חברתיות והתראות על הודעות טקסט ודואל
o הודעות של אפליקציות
o עזרה חכמה מגוגל
o מעקב כושר מובנה
o
• רצועות פרק יד מעור וסיליקון הניתנות להחלפה.
• גרסאות זוהרות לנשים וגרסאות ספורטיביות לגברים.
• הטענה מגנטית
• Qualcomm® Snapdragon™ Wear 2100, מערכת על שבב (SoC) שמיועדת להבטיח חוויית מסך מגע מאוד אינטראקטיבית
"אנחנו נרגשים להציע ללקוחותינו שעונים מתוחכמים שנראים נהדר ושיעזרו להם לשלוט בחיי היומיום שלהם ובתוך כך להביע באופן ייחודי את הסגנון האישי שלהם", אומר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס.
הלקוח של מייקל קורס חי חיים עמוסים ומהירים והאוסף MICHAEL KORS ACCESS יאפשר לו להישאר מחובר. "מ-Google Search ועד לשעונים חכמים, גוגל חותרת לתת לכם את המידע שאתם צריכים כדי להישאר מחוברים למה שהכי חשוב", אומר דייוויד סינגלטון, סגן נשיא להנדסה של Android Wear. "MICHAEL KORS ACCESS ו-Android Wear מצעידים קדימה את קטגוריית הלבישים עם שעונים חכמים ויפים שעוזרים לכם לשלוט בחיי היומיום שלכם ובתוך כך לבטא את הסגנון האישי שלכם".
MICHAEL KORS ACCESS יושק ב-18 מדינות באמצעות קמפיין פרסום גלובלי דיגיטלי ובפרינט, כולל וידיאו שמציג את זנדאיה ומרתה האנט. הווידיאו עוקב אחרי שתי הדוגמניות ביום עמוס מאוד בניו יורק – מאימוני כושר בבוקר עד למסיבה נוצצת בערב. לאורך כל היום, בזכות השעונים החכמים של MICHAEL KORS ACCESS הן מתואמות ונראות שיק – ההוכחה שעם האקססורי הנכון, אתם באמת יכולים #AccessItAll. אתם יכולים לצפות בווידאו כאן:

מידע צופה פני עתיד
הודעה לעיתונות זאת מכילה מידע צופה פני עתיד. אל לכם לבטוח בביטחון מופרז במידע כזה כי הוא נתון להרבה אי ודאויות וגורמים שקשורים לסביבת הפעולה והעסקים של החברה, שאת כולם קשה לחזות ורבים מהם אינם בשליטת החברה. מידע צופה פני עתיד כולל מידע בנוגע לתוצאות פעילות עתידיות אפשריות או משוערות של החברה, כולל תיאורים של האסטרטגיה העסקית שלה. מידע כזה לעיתים קרובות כולל מילים כמו "צריכה", "מאמינה", "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מעריכה" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד. המידע צופה פני עתיד שכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הנחות שהחברה הניחה לאור הניסיון של ההנהלה בענף וכן ההבנות שלה לגבי מגמות היסטוריות, התנאים הנוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים שלדעתה מתאימים בהתאם לנסיבות. עליכם להבין שמידע זה אינו ערבויות לביצועים או תוצאות. כרוכים בו סיכונים ידועים ולא ידועים, אי ודאויות והנחות. למרות שהחברה מאמינה שמידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הנחות סבירות, עליכם להיות מודעים לכך שגורמים רבים יכולים להשפיע על התוצאות הכספיות או תוצאות הפעילות שלה בפועל ויכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד זה. הגורמים האלה נדונים באופן מלא יותר בחלק "גורמי סיכון" ובמקומות אחרים בדוח השנתי של החברה על גבי טופס 10-K של שנת הכספים שהסתיימה ב-2 באפריל 2016 (תיק מס. 001-35368), שהוגש ב-1 ביוני 2016 לרשות האמריקנית לניירות ערך.

דילוג לתוכן