תות שני - שותפה ומנכ"לית תכנית 365x (מימין) וד"ר ג'ימי שוורצקוף – מנכ"ל STKI

האנליסט ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI, בכנס של תכנית 365x לסטארטאפים בוגרים

האנליסט ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI, בכנס של תכנית 365x לסטארטאפים בוגרים

"ארגונים מתקשים להדביק את קצב ההתקדמות הטכנולוגית. קיים פער גדול בין ההתקדמות הטכנולוגית, שהיא אקספוננציאלית,

לבין ההתקדמות הארגונית שהיא לוגריתמית, או במלים אחרות – הטכנולוגיה מתקדמת במהירות אדירה

ואילו ארגונים בקצב הרבה יותר נמוך" כך אמר האנליסט ד"ר ג'ימי שוורצקוף,

מנכ"ל STKI, בכנס של תכנית 365x לסטארטאפים בוגרים, שנערך בבית מיקרוסופט ברעננה.

"הפער בין שני דברים אלו הוא פער של חדשנות. כדי לצמצם את הפער הזה יש לספק לעובדים כלים חדשניים,

להחליף את המודל העסקי, להכנס לתחום הענן, ועוד", הדגיש שוורצקוף. "על מנת לצמצם את הפער יש לבצע שינויים ארגוניים,

כגון לארגן את יחידות ה-IT בקבוצות קטנות וגמישות שיכולות לספק פתרונות מהירים. גם תפקידו של המנמ"ר

צריך להשתנות מ-Chief Information Officer ל-Chief Business Technology Officer – מנהל טכנולוגיה עסקית ראשי".

365x היא תכנית לצמיחה עסקית בינלאומית

המקדמת פעילות של סטארטאפים טכנולוגיים בוגרים בשוק הבינלאומי, שהוקמה בתל-אביב באפריל 2018 ע"י Sarona Partners,

סביבה חדשנית לצמיחה עסקית וקרן השקעות הון סיכון שהוקמו ע"י איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז.

שלושת השותפים העיקריים  לתכנית 365x הם תאגיד Tech Data  (חברת הפצה בינלאומית הפועלת בלמעלה מ-100 מדינות),

קבוצת Prodware (חברת אינטגרציה בינלאומית  המספקת את שירותיה בלמעלה מ-75 מדינות) ותאגיד מיקרוסופט. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.365x.io

בכנס של תכנית 365x השתתפו משקיעים, שותפים אסטרטגיים של התכנית ועשר חברות הסטארטאפ המסיימות את המחזור הראשון של התכנית.

תכנית 365x מספקת לסטארטאפים בוגרים גישה ישירה ללקוחות ולערוצי השיווק וההפצה של שלוש חברות הענק השותפות לתכנית:

מיקרוסופט,  Prodware Group ו-Tech Data Corporation.

בנוסף לסיוע מחברות הענק הבינלאומיות, מקבלים הסטארטאפים המשתתפים בתכנית ליווי צמוד מיזמים סדרתיים,

אנשי עסקים מובילים ומנטורים מומחים בתחומים שונים, בהם מנכ"לים וסגני נשיא בחברות מובילות בארץ ובעולם.

כמו כן מקבלות החברות ליווי פיננסי מחברת הייעוץ הפיננסי שינדלר, הכנה לגיוס סבבי הון מתקדמים וכן סיוע בגיוס הון במידת הצורך.

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, ציינה בתחילת הכנס כי הטכנולוגיה היא גורם המאפשר לשנות את הדרך בה אנו חיים.

"הטכנולוגיה היא ציר מרכזי בחיינו וכולנו חושבים כיצד היא יכולה לעזור לנו" אמרה לנצמן.

היא ציינה כי בפגישה שהיתה לה עם בכירים במשרד החינוך נשאלה מהי לדעתה המיומנות החשובה ביותר עבור ילדי ישראל.

"עניתי לו כי הדבר החשוב ביותר הוא היצירתיות" אמרה לנצמן.

"אם הייתי ממליצה על דבר אחד שאנו זקוקים לו כדי להיות טובים יותר ברמת החינוך –

זוהי היכולת להוביל מנהיגות מחשבתית בתחום היצירתיות ולהיות פתוחים ליצירתיות".

תות שני, שותפה ומנכ"לית תכנית 365x הסבירה כי כל הסטארטאפים  החברים בתכנית הם חברות

טכנולוגיות צעירות ומבטיחות שיש להן כבר מוצרים ולקוחות אך הן זקוקות לצמיחה מסחרית (scale).

היא ציינה כי שרונה פרטנרס, שתכנית 365x מהווה חלק ממנה, היא סביבת צמיחה לחברות סטארטאפ שיש לה

שלוש פעילויות עיקריות: שרונה ונצ'רס המשקיעה השקעה ראשונית ((seed בסטארטאפים ועד היום השקיעה ב-14 סטארטאפים,

שרונה ספייס המקימה ומפעילה סביבות עבודה משותפות (co-working) ברחבי הארץ,

ותכניות שונות לטיפוח סטארטאפים: תכנית 365x ל- Scale Up, תכנית להוכחת היתכנות (POC),

ותכניות האצה לסטארטאפים.

"תכניות אלו משתלבות ומשלימות אחת את השניה כאשר אנו חוברים לחברות רב-לאומיות המעוניינות לעבוד עם סטארטאפים,

לאתר חדשנות, להביא חדשנות לארגונים שלהן, להפעיל מרכזי חדשנות וכדומה" אמרה שני.

"אנו גם עובדים עם משקיעים המהווים חלק מסביבת טיפוח הסטאראפים שלנו".

יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware –ישראל וסגן נשיא שרונה פרטנרס,

ציין כי המטרה של Prodware היא לעזור לחברות להמציא את עצמן מחדש בעידן הדיגיטלי.

"הכל משתנה והופך לדיגיטלי והמטרה שלנו היא לאפשר לחברות לאמץ את הטכנולוגיות החדשניות ביותר ולהביא ערך ללקוחותינו.

קבוצת Prodware עובדת עם מיקרוסופט כבר שנים רבות ומשרתת כ-20,000 לקוחות,

כאשר הפתרונות שאנו מספקים מבוססים על הטכנולוגיה והחדשנות של מיקרוסופט,

ואנו מחפשים סטארטאפים היכולים להעשיר את ההיצע שלנו" אמר חיימוב.

להלן הסטארטאפים שהשתתפו באירוע:

 

·         Edgecase  – חברת Data Labeling  המתמחה בניתוח מידע ויזואלי דיגיטלי,

וביצירת מאגרי מידע בעזרת Synthetic Data  עבור תחומי הרפואה, החקלאות והקמעונאות.

·         Gamoshi – פלטפורמת מסחר פרוגרמטית מתקדמת לעולם הפרסום.

·         HedgeWiz – מערכת אוטומטית לשליטה בחשיפות מטבע וגידורן.

·         Howazit – פלטפורמת ניהול חוויית לקוח המאפשרת לארגונים למקסם כל אחת מהאינטראקציות עם הלקוח.

·         Keepers – אפליקציה המאפשרת להורים מעקב והגנה על ילדיהם מפני תכנים ומסרים פוגעניים ברשתות ואפליקציות חברתיות.

·         Manage Your Trip – פלטפורמה המנהלת את ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות.

·         PanoPly – טכנולוגיה חדשנית לאיחסון והפקת אנליטיקות של מידע ארגוני בענן.

·         RightHear – טכנולוגיה ייחודית המסייעת ללקויי ראיה להתמצא במרחבים בנויים.

·         Routier – טכנולוגיה המאפשרת לבתי עסק המספקים רשת Wi-Fi  לתקשר עם הגולשים ובכך לקבל משוב, לייצר רווחים ולספק שירות טוב יותר.

·         Pickspace –  פלטפורמה המאפשרת הזמנת משרדים לפי שעה, חודש או שנה במתחמי עבודה משותפים.​

 

דילוג לתוכן