דוח פורסטר קובע: SAP מדורגת כמובילה בתחום פתרונות CRM לארגונים גדולים

דוח חדש של חברת המחקר פורסטר מציין את חברת ,SAP כמובילה בפתרונות CRM הן בסביבת ה- On Premise והן בסביבת הענן לארגונים גדולים.

בדוח הנושא את השם The Forrester Wave: CRM Suites for Large Organizations" ומתייחס לרבעון הראשון של שנת 2015, צוין כי הן פתרון SAP CRM  והן פתרוןSAP      Cloud for Customer בענן לניהול חווית ומעורבות הלקוחות, נחשבים בין הפתרונות המשמעותיים ביותר בשוק.

 

על פי הדוח של פורסטר, ה-CRM  מספק את אבן היסוד לחווית הלקוח שארגונים מספקים ללקוחותיהם, אולם היתרון התחרותי מושג רק באמצעות התחברות ללקוח, הבנה מעמיקה של צרכיו ורמת שירות ומעורבות גבוהה. על פי פורסטר, ה-CRM הוא קריטי להצלחה זו, אבל יוכל לספק את המענה הנדרש רק אם מובנים בו מהיסוד פתרונות לעולמות המכירות, השיווק והשירות על בסיס טכנולוגיה יציבה.

 

התחברות ללקוח וקירובו לארגון הוא הליבה של פתרון הענן SAP Cloud for Customer, שמאופיין לפי הדוח של פורסטר כפתרון מודרני להעלאת מעורבות לקוחות, שיפור רמת השירות והנעת מכירות. הפתרון, כך נכתב, כולל תובנות עסקיות ואנליטיקת לקוחות מתקדמת וממשק משתמש חוויתי.

 

הדוח דירג את החברות המובילות על פי יכולתן לספק פתרונות CRM העונים על הקריטריונים הבאים: היכולת להציע פתרונות CRM רב תכליתיים בשילוב פתרונות משלימים לתחום, התאמה לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות ולמגוון רחב של תעשיות והיות הפתרון זמין למכירה ומשרת בסיס לקוחות קיים.

 

לדברי ג'יימי אנדרסון, סגן נשיא בכיר לשיווק ב-SAP Hybris Customer Engagement and commerce  "הדירוג של SAP כמובילה בתחום מעיד על החוזקות והיתרונות של פתרונותSAP  בתחום ה-CRM הן בסביבת ה-On Premise והן בסביבת הענן. תחום ה-CRM ממשיך להתפתח וניצב בחזית אחת עם החזון שלנו לסייע ללקוחותינו להתקדם מעבר ל- CRM גם לעידן שבמרכזו חווית לקוחות, קירובם לארגון והגדלת מידת מעורבותם".

דילוג לתוכן