גרטנר: תוך 3 שנים 20% מהמשתמשים העסקיים יעברו מאימיילים לתקשורת ברשתות חברתיות

אימייל הסלולרי מתחיל להשתלב עם רשתות חברתיות וכלי שיתוף, ולהשלים אותם. גרטנר צופה כי עד סוף 2014, יחליפו שירותי הרשתות החברתיות את האימייל ככלי העיקרי לתקשורת בינאישית עבור 20% מהמשתמשים העסקיים.נקודות עיקריות לשימוש:
·         האימייל הסלולרי מתחיל להשתלב עם רשתות חברתיות וכלי שיתוף, ולהשלים אותם. גרטנר צופה כי עד סוף 2014, יחליפו שירותי הרשתות החברתיות את האימייל ככלי העיקרי לתקשורת בינאישית עבור 20% מהמשתמשים העסקיים.
·         בתחילת 2010 הוערך מספר חשבונות האימייל הסלולרי העסקי ביותר מ-80 מיליון, כולל ארגונים מכל הגדלים ומשתמשים עסקיים פרטיים. גרטנר צופה כי מספר משתמשי האימייל הסלולרי יגיע למיליארד עד סוף 2014. אימייל סלולרי מאפשר למשתמש גישה לחשבון האימייל האישי מכל מכשיר נייד, באמצעות יישום ייעודי או דפדפן ודרך תוכנה המחוברת לשרת אימייל, אשר במקרה של ארגונים מוגנת על ידי חומת אש ומחוברת לעיתים לתוכנת תקשורת ניידת באמצעות מרכז NOC.
·         שירותי אימייל וכלי שיתוף בענן, של החברות מיקרוסופט, IBM, גוגל ואחרים, כבר כוללים תמיכה סלולרית, אולם נמצאים בשלבים אימוץ ראשוניים בלבד. גרטנר צופה כי קצב האימוץ יציג צמיחה משמעותית במהלך 3-5 השנים הקרובות, כלומר – אם ב-2009 רק 3% מחשבונות האימייל היו בענן, הרי שעד סוף 2012 צפוי מספר זה לצמוח ב-10%.
 

דילוג לתוכן