ג'ון ברייס הדרכה השלימה את פרויקט "טור דה-סונול"

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, ביצעה פרויקט הדרכה טכנולוגי אינטראקטיבי עבור רשת תחנות הדלק "סונול". מדובר בפרויקט לייעול והסדרה של תהליך קליטת העובדים לרציפי השירות בתחנות הדלק, ושל תהליך קליטת עובד לחנויות הנוחות SO GOOD של הרשת.צוות טכנולוגיות למידה ופיתוח הדרכה של ג'ון ברייס, מיפה את האתגרים ההדרכתיים והעסקיים ופיתח פתרון של יחידות לימוד מתוקשבות (לומדות) אשר נארזו בסיפור מזמין ואטרקטיבי על קבוצת חברים שנוסעים להשתתף ב"טור דה- סונול" (רכיבת אופניים סביב הכנרת), כשבדרך הם נדרשים להיכנס לתחנת הדלק הקרובה ובחזרה הם מחליטים לעצור להתרעננות בחנות SO GOOD .
 
לדברי יעל שבו, מפתחת הדרכה ומנהלת הפרוייקט מטעם ג'ון ברייס הדרכה: "יחידות הלימוד מפעילות את הלומד ומזמינות אותו לחקור ולאסוף מידע שמוסבר לו בשלבים קודמים, לענות על שאלות, להשתתף במשחקי ידע ועוד. כיוון שזהו המפגש הראשון של הלומד עם הארגון בחרנו להדגיש בלומדות אלו  את חווית הלימוד, מאחר שככל וחווית הלימוד חזקה יותר, כך  הופך התוכן הופך לקליט יותר".
 
לדברי ליבי אנגל קזס, מנהלת מחלקת הדרכה ופיתוח ארגוני של סונול: "לסונול ו Sogood מתקבלים מאות עובדים חדשים בשנה. זמן הכשרה פרונטאלי דורש לוגיסטיקה ותכנון רבים, וצריך להיות כמה שיותר קרוב לתהליך קליטת העובד. בנוסף, קיים קושי ביצירת אחידות בדגשים שכל מנהל מעביר בתהליך ההכשרה. על כן חשוב היה לבנות וליישם מסלול הכשרה מקיף ואחיד. הפרויקט הינו חלק מתהליך משמעותי סונול, בו לכל עובד יהיה נגישות למידע רב שמחלקת ההדרכה מאפשרת לעובדים ללמוד באמצעותו".

דילוג לתוכן