בקצב הנכון

 

 

מאסטרקארד משיקה לראשונה בעולם התשלומים הדיגיטליים חיווי קולי בעת ביצוע תשלום בסלולר או ברמקול חכם

דוגמא להזמנה מרמקול חכם:

מאסטרקארד משיקה לראשונה בעולם התשלומים הדיגיטליים מיתוג קולי חדש של החברה, אשר יזוהה בקרב לקוחותיה בכל עסקה דיגיטלית המבוצעת באמצעות סמארטפונים, רמקולים חכמים (אלקסה של אמזון, גוגל אסיסטנט, סירי של אפל וכו'), שעונים ועוד. מעתה כל עסקה דיגיטלית תאושר עם מנגינת מאסטרקארד ובנוסף, המנגינה תלווה קמפיינים שיווקיים עולמיים.

 

מנגינת מאסטרקארד תשמש כחתימה קולית של החברה המבטיחה שהמותג יופיע כקול מאחד ברחבי העולם. בעתיד החברה תחשוף צלילים חדשים אשר יזוהו ישירות עם המותג. בכדי ליצור מנגינה אשר תהיה מזוהה ברחבי העולם מאסטרקארד נעזרה במוזיקאים, יוצרים ואמנים שונים מעולם המוזיקה כדוגמת מייק שינודה מלינקין פארק וקמילה קביו.

 

"סאונד מוסיף ממד חדש ועוצמתי לזיהוי המותג שלנו והוא נחשב כמרכיב קריטי להכרת מאסטרקארד היום ובעתיד, ציין ראג'ה רג'מאנאר, מנהל השיווק והתקשורת של מאסטרקארד. "קבענו מטרה שאפתנית להפקת המנגינה של מאסטרקארד בצורה מובחנת ואותנטית, אך ניתנת להתאמה גלובלית ולז'אנרים שונים. חשוב שהחתימה הקולית שלנו לא רק תחזק את נוכחות המותג, אלא גם תיצור תהודה בצורה חלקה מסביב לעולם."

דילוג לתוכן