בעקבות ההפגנות בפרשת עמנואל: גידול של 125 אחוז במספר הגולשים באתר 'בחדרי חרדים'

בחדרי חרדים, גוף התקשורת החרדי הגדול בעולם, ערך יום שידורים מיוחד לסיקור ההפגנות הסוערות בפרשת עמנואל. האתר מדווח על 145 אלף גולשים ייחודיים ביום חמישי, לעומת כ-65 אלף ביום רגיל.ביום ההפגנות הסוערות, נרשמה באתר 'בחדרי חרדים' כמות חשיפות, כניסות והודעות חריגה ביותר. על-פי נתוני גוגל אנליטיקס, מדובר בכמות חסרת תקדים של כ-3.5 מיליון דפים נצפים
וכ-145 אלף גולשים ייחודיים- גידול של כ-125 אחוז ביחס לממוצע ביום רגיל.
 
גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס, המפעילה את אתר 'בחדרי חרדים', מציין כי האתר עדכן ודיווח על האירועים בזמן אמת מארבעה מוקדי שידור, כולל שידורים ישירים, תמונות וצילומי וידאו מהשטח, והביא את כל התגובות והקולות מההפגנות, מבית המשפט, משערי בתי הכלא ומחצרות האדמורים.
כן מצויין כי בשעות העומס, של השידור החי ממוקדי ההפגנות, צפו בשידור הישיר מעל 75 אלף צופים בו זמנית – מה שהביא לקריסת האתר למשך כרבע שעה.
 
גם באיזור הפורומים באתר נרשם מספר חסר תקדים של הודעות וצפיות, כאשר רובן ככולן עסקו בתגובות לאירועים, בפרשנויות ובהערכות הגולשים לתוצאות המאבק.
תנועה ערה ביותר נרשמה גם בגלישה הסלולארית באתר, באמצעות אתר ה-WAP (Wireless Application Protocol). גלישה זו הפכה פופולארית בקרב הציבור החרדי, מכיוון שהיא מאפשרת לגלוש בתכני האתר באופן אינטימי ואנונימי, ומכל מקום בארץ.
 
כן מציין כהן, כי ברבעון האחרון רשם אתר "בחדרי חרדים" עליה חדה בכמות המפרסמים, בינהם: דן, סלקום, מגדל, אוויס, בנק הפועלים, באדג'ט, משרד התיירות, משרד האוצר וגופים רבים אחרים. ארגונים אלה שבו לפרסם בהיקפים גדולים באתר "בחדרי חרדים" והם מצליחים להגיע לקהל היעד החרדי במסר ממוקד וישיר.
 
גיא כהן אומר: "הנתונים המדהימים שנרשמו ביום חמישי אינם מפתיעים אותנו. הציבור החרדי כבר מודע לכך שהאינטרנט בכלל, ואתר 'בחדרי חרדים' בפרט, הוא המקום הטוב ביותר להתעדכן בזמן אמת בכל אירוע שקשור לקהילותיהם. כבר היום מבקרים באתר מעל 500 אלף גולשים יחודיים בחודש מישראל, ועוד כ-300 אלף גולשים יחודיים בחודש מ-96 מדינות נוספות ברחבי העולם."
 
כהן הוסיף:"'בחדרי חרדים' הוא מנוע צמיחה חשוב ביותר לגלובל נטוורקס, ואנו נמשיך לפתח אותו במטרה לשמור על מעמדו כגוף התקשורת החרדי המוביל, ולהפוך אותו לאחד מאתרי החדשות המובילים בארץ. במהלך החודש הבא נשיק את האתר במיתוג חדש בשפות עברית ואנגלית, לאחר השקעה של שני מליון שקלים, וכך נוכל לאפשר גם למליוני הגולשים החרדיים המתגורים בחו"ל להתעדכן באופן שוטף על המתרחש בישראל."

דילוג לתוכן