בני ארבל, myThings: "ה-retargeting יזניק את ההכנסות של חברות גיימינג"

ארבל: "מחקר חדש בתחום שימור משתמשים באפליקציות מראה כי שבוע לאחר ההתקנה רק כ-10% מהמשתמשים ממשיכים להשתמש באפליקציה"

"retargeting יסייע לחברות הגיימינג להגדיל רווחים ממשתמשים קיימים ולמשוך למשחקים שלהן משתמשים נאמנים יותר שיוציאו סכומים גבוהים יותר על כל אפליקציית גיימינג"

קמפיינים של retargeting צפויים להוות מפתח להזנקת ההכנסות של חברות גיימינג. כך אמר בני ארבל, מנכ"ל ומייסד חברת myThings, מחברות ההיי-טק הצומחות בישראל, המתמחה בשיווק אוטומטי מבוסס נתונים (programmatic advertising). ארבל דיבר לרגל כנס הגיימינג Casual Connect שנערך השבוע בתל אביב ב-19-21 באוקטובר, שבו משמשת myThings כנותנת חסות.

retargeting מאפשר למפרסמים דיגיטליים לחשוף שוב את המוצר או השירות שלהם בפני משתמשים שעזבו את אתר האינטרנט או האפליקציה.

"גיימינג הוא שוק של כ-90 מיליארד דולר, ההכנסות מאפליקציות משחקים מהוות 75%-90% מההכנסות בחנויות אפליקציות, אך העלויות להבאת משתמשים חדשים נמצאות במגמת עלייה. לשם כך, על ספקי הגיימינג למשוך למשחקים שלהם משתמשים שיהיו נאמנים יותר ויוציאו סכומים גבוהים יותר על כל אפליקציית גיימינג, כמו גם לעורר 'שחקנים רדומים' שלא ביקרו באפליקציה זמן רב", אמר בני ארבל. "המפתח לכך חידוש המעורבות של המשתמשים במשחק, כלומר ביצוע re-engagement".

לדברי ארבל, re-engagement מוצלח בגיימינג צריך להתבסס במידה רבה על קמפיינים של retargeting, אשר יציגו בפני המשתמש שנטש את המשחק או הקטין את מעורבותו במשחק הצעות מותאמות אישית שיגבירו את הסיכוי לכך שיחזור לשחק במשחק ויבצע רכישות נוספות באפליקציה.
מחקר חדש של חברת AppsFlyer הישראלית בתחום שימור המשתמשים באפליקציות מגלה כי שבוע לאחר התקנת אפליקציה רק כ-10% מהמשתמשים ממשיכים להשתמש באפליקציה, ושיעור זה יורד לכ-3% לאחר כ-30 יום. מודעות ה-retargeting מוגשות בתוך האפליקציה (in-app) ומעודדות משתמשים חד פעמיים לחזור למשחק, משתמשים שאינם משלמים להפוך למשתמשים משלמים, ומשתמשים המוציאים סכומים קטנים על המשחק להוציא סכומים גדולים יותר. טכניקת שיווק זו משלימה ערוצי שיווק כדוגמת הודעות push שכ-55% ממשתמשי אפליקציות בידור, ביניהן גיימינג, אינם מאשרים, לפני נתוני eMarketer.

ארבל סיכם: "זו בדיוק הנקודה שבה myThings החלה לסייע לחברות גיימינג, על בסיס ההצלחה שלנו ב-retargeting בעולם ה-web עבור מותגי מסחר אלקטרוני מובילים".

בכדי לתמוך בספקי גיימינג, גיבשה myThings שורה של שיתופי פעולה עם שחקנים מרכזיים בתחום. בין היתר, גיבשה myThings שיתוף פעולה עם חברת AppsFlyer, המספקת שירותי אנליזה לאפליקציות. במסגרת שיתוף הפעולה, כל מפתח אפליקציה שיבחר לעשות זאת, יוכל להגדיר את myThings כשותף פרסום בפלטפורמה של AppsFlyer ובכך להפעיל קמפיינים של retargeting ללא צורך בהתקנת קוד כלשהו באפליקציה. ל-myThings שיתופי פעולה דומים עם החברות AdJust, Kochava ו-Tune, המספקות אף הן שירותי אנליזה למפתחי אפליקציות. כמו כן גיבשה myThings שיתופי פעולה עם בורסות לשטחי פרסום המתמחות בשטחי פרסום באפליקציות, כדוגמת MoPub ואף עם חברת Crosswise לצורך קמפיינים המתבצעים על גבי מגוון מכשירים שולחניים וניידים (cross-device).

 

דילוג לתוכן