בלאט לפידות: עליה של 50% בעסקאות Salesforce בישראל בשנת 2014

החברה מדווחת על תנופה באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן והתחזקות משמעותית בענפי התעשייה המסורתית, הפיננסים וההייטק

חברת בלאט לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל, מסיימת את שנת 2014 עם עליה של 50% בעסקאות Salesforce בישראל לעומת שנת 2013, ועם גידול של 26% במספר משתמשי Salesforce. מהחברה נמסר כי במהלך השנה האחרונה נסגרו למעלה מ- 200 עסקאות, כאשר נרשם גידול בביקושים ובמספר הלקוחות בענפי התעשייה המסורתית, הפיננסים וההייטק.

במהלך שנת 2014 בלאט לפידות נקטה מספר צעדים על מנת לעמוד בביקושים הגוברים. החברה גייסה עובדים בתחומי הפיתוח, בדיקת האיכות והיישום, הרחיבה את מערך השיווק והמכירות, פיתחה מתודולוגית הטמעה ייחודית לחברות קטנות ובינוניות ואף הקימה מחלקה המתמחה בכך.

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות אמרה כי: "חברת בלאט לפידות ממשיכה להוביל את השוק המקומי ביישום והטמעת פלטפורמת Salesforce. ישראל נמצאת בעיצומה של תנופה משמעותית באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן בארגונים בכל סדרי הגודל בישראל, כשהמובילה בהן היא פלטפורמת Salesforce  המתאפיינת בתהליךהטמעה מהיר ו-ROI גבוה. בלאט לפידות מתכננת להמשיך ולהוביל את השוק הישראלי גם ב- 2015,  עם תפיסה עסקית המתמקדת בלקוח, הכרות טובה עם הלקוח, שיתוף פעולה מלא ושקיפות. אנו מאמינים שרק כך נוכל לסייע להצלחה של הלקוח ולהעניק לו ערך מוסף ויתרון תחרותי".

דילוג לתוכן