בלאט-לפידות מטמיעה סיילספורס בבנק בטג'יקיסטאן

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד, שהנה שותפת פלטינום היחידה של חברת סיילספורס (Salesforce) בישראל, מדווחת על השלמת השלב הראשון בפרויקט הטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של סיילספורס בבנק ספיטאמן (SpitaMen Bank) בטג'יקיסטאן.

בשלב הראשון הוטמע בבנק יישום Sales Cloud EE לפעילויות CRM ומכירות בענן, שהנו מס' 1 מסוגו לניהול לידים, לקוחות והזדמנויות, המאפשר עבודה שיתופית מכל מקום ועל כל מכשיר.

בנק ספיטאמן מספק מוצרים בנקאיים של פקדונות ואשראי לעסקים קטנים ובינוניים (SMEs) ברפובליקה של טג'יקיסאן, והפרויקט החדש ישרת את פעילות ניהול ההלוואות של הבנק, כאשר עשרות של משתמשים בבנק ישרתו אלפי לקוחות בתחום פעילות זה.

השלב הראשון של הפרויקט נמשך 3 חודשים, כאשר בלאט-לפידות אחראית ומבצעת את כל חלקי הפרויקט – מתכנון עד להטמעה לפי מתודולוגיית אג'ייל.

פטר פאביאן, מנכ"ל בנק ספיטאמן, אמר: "בחרנו בבלאט-לפידות לאחר בחינה של מספר שותפים מובילים של Salesforce. החששות הגדולים שלנו בתחילת הדרך, כגון המרחק הפיסי וכן השפה, התגלו במהלך הפרויקט כשוליים. מובילי הפרויקט בבלאט לפידות נכחו אישית בעת ההגדרה והאפיון. למרות שמרבית ההטמעה בוצעה מרחוק, הרי המקצועיות שהפגין הצוות לאורך כל הדרך, הביאה לאימוץ מהיר של המערכת ע"י המשתמשים, בקצב שהפתיע אפילו אותנו. מבחינתינו, זהו הסממן המובהק להצלחת פרויקט".

 

 

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות אומרת: "פרויקט מורכב זה שבוצע עבור בנק מחוץ לגבולותיה של מדינת ישראל, נותן ביטוי ליכולותיה הגבוהות של חברת בלאט-לפידות ביישומה של מערכת סיילספורס בכלל ובמגזר הבנקאי בפרט.

הבנק נוכח כי אין בטג'יקיסטאן חברות אינטגרציה שיכולות לספק את צרכיו, ולאור המלצה על בלאט לפידות כחברת האינטגרציה הטובה ביותר בישראל, הגיעה הנהלתו אלינו. אנו שמחים להערכה זאת.

הניסיון הייחודי שלנו בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף, הוא שהביא לכך שסיילספורס העניקה לנו את תואר שותף פלטיניום יחיד בישראל. הניסיון שנצבר במשך שמונה שנות פעילותה של בלאט-לפידות, ובא לידי ביטוי מיטבי בפרויקט בבנק לאומי, גורם לכך שגם חברות בנקאיות מחוץ לגבולות מדינת ישראל ייפנו אלינו למימושם של פרויקטים.

זהו השלב הראשון של הפרויקט בטג'יקיסטאן, ואנו גאים בו מאוד. בהמשך נעמיק את הממשקים עם מערכות הליבה של הבנק, נטמיע את מודל השרות כיישום חברתי, ונשלים את האינטגרציה עם מערכות ה – SMS".

דילוג לתוכן