בלאט לפידות הטמיעה Salesforce בחברת Applied Spectral Imaging

הפרויקט התבצע בפריסה בינלאומית הכוללת את כל מערך המכירות והשירות בחברה

בלאט לפידות, השותפה הגדולה ביותר של חברת Salesforce בישראל, הטמיעה את פלטפורמתSalesforce בחברת ASI, מובילה עולמית בתחום פתרונות הדמיה מיקרוסקופית ביו-רפואית מתקדמת. הפרויקט, אשר התבצע בפריסה  בינלאומית, כולל את כל מערך המכירות והשירות ב- ASI. הפרויקט התבצע בשיתוף פעולה עם חברת ServITלשם מימוש הממשקים ונמשך כארבעה חודשים.

הפרויקט, המשרת מעל ל- 30 משתמשים סביב העולם, מאפשר לחברת ASI לנהל את תהליכי המכירות של החברה תחת מערכת אחודה, כולל תהליכי אישור להצעות מחיר וניהול חוזי שירות. מודול השירות שהוטמע במהלך הפרויקט מאפשר ל- ASIניהול אחיד של תהליכי השירות, החל משלב ניהול פרויקט ההתקנה וההטמעה אצל הלקוח, דרך ניהול יומן הטכנאים וניהול עץ המוצרים של הלקוחות, וכלה בניהול פניות שירות שוטפות.

ASI מטמיעה בימים אלה גם פורטל לקוחות, Salesforce Customer Community, אשר יאפשר ללקוחותיה הרבים של ASIבארץ ובעולם לפתוח פניות שירות ולעקוב אחריהן באופן מיטבי ויעיל. בנוסף, פורטל הלקוחות יאפשר ללקוחות ASIלקבל גישה ישירה למספר מאגרי מידע המנוהלים על ידי ASI, וכך להתעדכן ולקבל מידע שוטף אודות מוצרי ASIולקבל פתרונות לשאלות נפוצות ומדריכי משתמש.

דנה בלוג, מנהלת מערכות מידע בחברת ASI מסרה כי: "פלטפורמת Salesforce, שהוטמעה בהצלחה מרבית ב- ASI, קבעה סטנדט עבודה אחיד בתחומי השרות והמכירה, באופן המאפשר שקיפות מלאה וזמינות של הנתונים עבור הנהלת ASIוייעול תהליך ניהול הצעות המחיר וקריאות השירות, וכל זאת באמצעות יישום מנגנון ה- Chatterשל המערכת. בנוסף, הפלטפורמה אפשרה עבודה בסביבה יציבה בזכות פלטפורמת הענן. הפרויקט התבצע על ידי בלאט לפידות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה לצרכים הספציפיים של ASIומקסום חווית לקוחותיה הרבים של ASI, ותוך עמידה בלוחות הזמנים והתקציב".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול בבלאט לפידותמסרה כי: "פלטפורמת Salesforce מאפשרת לייעל את תהליכי המכירות והשירות, תוך אינטגרציה מלאה ומתן נגישות וזמינות מקסימאלית של מידע למשתמשים, ובשל כך חוסכת במשאבים יקרים. אנו גאים לציין כי בזכות מתודולוגית ההטמעה הייחודית שלנו, מוצו בפרויקט נרחב זה היתרונות המובהקים של הפלטפורמה".

עמרי צ'וסנק, מנהל מכירות תחום Corporate בבלאט לפידות אמר כי: "אנו גאים שחברת ASIבחרה להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מתחום הציוד הרפואי המתקדם הנהנים מהיתרונות הבולטים של Salesforce. הפלטפורמה תעניק למשתמשי ASIשרות ברמה הגבוהה ביותר בשל ממשק המשתמש הייחודי, השקיפות והזמינות הגבוהה למידע, וכמובן גם ללקוחות ASI סביב העולם אשר ייהנו מפורטל הלקוחות החדשני".

דילוג לתוכן