בלאט לפידות הטמיעה פתרונות של Salesforce בחברת "החוויה הישראלית"

הפרויקט מאפשר אוטומציה של תהליכים וחוסך לחברה מאות אלפי שקלים בשנה

בלאט לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל, הטמיעה פתרונות מתקדמים של Salesforce בחברת החוויה הישראלית, המובילה בתחום טיולי הקבוצות החינוכיים בישראל. הפרויקט, אשר עלה לאוויר לאחרונה, יוצר אוטומציה בבניית תוכניות וחבילות מסע מותאמות אישית באתר הרישום, ומאפשר רישום און-ליין ידידותי ומהיר לטיולים ללא תלות בגורמים חיצוניים. בכך הפרויקט מבטיח גמישות גבוהה, וחסכון משמעותי בעלויות התפעול, עד מאות אלפי שקלים בשנה.

פתרונות force.com ו- force.com site, אשר הוטמעו במהלך הפרויקט, משרתים כיום כ- 120 משתמשים פנים ארגוניים ועוד עשרות אלפי נרשמים חיצוניים. הפתרונות מאפשרים לחוויה הישראלית להגדיר ולפתוח תוכניות טיול חדשות באתר ללא הגבלה וללא קוד, וכן מאפשרים ללקוחות החברה קלות מרבית בתהליכי הרישום, שהפכו מקוונים. החוויה הישראלית מציעים בימים אלו למכירה את המערכת שפותחה עבורה במהלך הפרויקט.

גיא אדן, סמנכ"ל הכספים בחברת החוויה הישראלית אמר כי: "הפתרונות שהוטמעו על ידי בלאט לפידות במהלך הפרויקט מייעלים תהליכי עבודה ומבטלים את התלות בספקי רישום חיצוניים. בזכות פתרונות אלו, אשר הוטמעו ביעילות ובמהירות, ניכרת ירידה משמעותית בתשומות וחיסכון בעלויות".

חנן מרטון, מנהל מערכות המידע בחברת החוויה ישראלית אמר כי: "פרויקט ההטמעה התבצע על ידי בלאט לפידות תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים שהוקצו לטובת הפרויקט. הפתרונות שהוטמעו נוחים וידידותיים, והם מחזירים לחברה את השליטה בתהליך הרישום ומאפשרים לנו גמישות מרבית בתהליכי העבודה".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול בבלאט לפידות אמרה כי: "בתקופת עבודה קצרה יצר הפרויקט תהליך עבודה פשוט, מהיר וידידותי המאפשר לחברה להעניק את השרות הטוב ביותר, באופן נוח וזורם, הן למשתמשים בתוך הארגון והן ללקוחות הנרשמים מחוצה  לו. אנו גאים בבחירתה של החוויה הישראלית בנו ובפתרונות של Salesforce ומשוכנעים כי ימשיכו להעניק ערך לחברה ולתמוך בצמיחתה".

דילוג לתוכן