בלאט לפידות הטמיעה פתרון Sales Cloud בחברת Elmo

הפרויקט הבינלאומי התבצע בהצלחה בכלל שלוחותיה של החברה סביב העולםבלאט לפידות, השותפה הגדולה ביותר של חברת Salesforce בישראל, הטמיעה את פתרון Sales Cloud בחברת Elmo הבינלאומית, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות לבקרת תנועה (Motion Control). פרויקט ההטמעה אשר עלה לאוויר לאחרונה, נמשך כחודשיים בלבד ומשרת כיום יותר מ- 50 מנהלי מכירות בישראל ובעולם.
חברת Elmo , אשר המטה שלה ממוקם בישראל, הינה בעלת חברות בנות בארצות הברית, אירופה, סין וקוריאה ורשת מכירות ותמיכה כלל עולמית. הפרויקט, בקנה מידה בינלאומי, התבצע בהצלחה בכלל שלוחותיה של החברה, הודות לניסיונה של בלאט לפידות בפרויקטים רחבי היקף ולמתודולוגית ההטמעה הייחודית שלה.
Elmo החליפה את המערכת הנוכחית שלה ובחרה להטמיע את Sales Cloud בהובלתה של בלאט לפידות על מנת לאפשר תיעוד מעמיק של תהליכי התקשרות עם לקוחות וזמינות מלאה למידע לאנשי מכירות מסביב לעולם.
הפרויקט מאפשר לנהל את ההזדמנויות העסקיות של החברה באמצעות פלטפורמת Salesforce, כולל הפעילויות התפעוליות, כגון שיחות טלפון, סיורים באתר החברה והצעות מחיר שניתנו ללקוחות השונים. בנוסף, הפרויקט מאפשר תיעוד מלא וניהול כלל המסמכים תחת אותה פלטפורמה וכך לעקוב אחר תהליך המכירה ולראות את נתוני המכירות בשקיפות מלאה. כיום, הפתרון נותן מענה מיטבי לאנשי המכירות של החברה היות והוא פועל באוריינטציה עם תהליכים נוספים בארגון ומאפשר נגישות, שקיפות של הנתונים, ניתוח טרנדים ותמיכה בתהליך קבלת ההחלטות.
ספי סנדלר, מנהל מערכות מידע בחברתElmo אמר כי: "פרויקט ההטמעה התבצע על ידי בלאט לפידות ביעילות תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים שהוגדרו מראש. הפרויקט מאפשר לנו כיום להגיב מהר ובזמן ובכך לנצל הזדמנויות עסקיות בשוק הבינלאומי כמו גם להביא לשביעות רצון מרבית של לקוחותינו".
נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית תפעול בחברת בלאט לפידות, אמרה כי: "פתרונות הענן של חברת Salesforce מאפשרים לארגון להתמקד במה שחשוב באמת – בלקוחות שלנו. הודות לניסיון שצברנו עם השנים ולמתודולוגית ההטמעה שלנו ולתכונות הייחודיות של הפתרון, פרויקטי ההטמעה מתבצעים במהירות וביעילות ומעניקים ללקוחות את הגמישות המרבית והיכולת להמשיך לעבוד באופן עצמאי ללא תלות בכל גורם אחר".
 

דילוג לתוכן