בכנס לקוחות Prodware ישראל, שהתקיים במשרדי החברה בפארק התעשייה אפק:

רובי איתן, Prodware ישראל: "ב- 1 למרץ 2016 נתחיל למכור Dynamics NAV 2016 עם לוקליזציה מקומית"

למעלה מ- 120 לקוחות, קיימים ופוטנציאלים, שותפים וחברים גדשו בשבוע שעבר את משרדי Prodware ישראל, בפארק התעשייה אפק, אשר ליד ראש העין. לקראת אירוע הלקוחות השנתי – Directions 2016 – לבשו המשרדים חג עם פינות הסבה, מגשים עמוסי מתוקים ומלוחים, עובדים לבושים בשחור ממלכתי ואווירה של ביזנס עם פלז'ר, בגובה העיניים.

"ב- 1 למרץ 2016 נתחיל למכור Dynamics NAV 2016עם לוקליזציה מקומית" הכריז רובי איתן, סמנכ"ל מכירות, Prodware ישראל, שיחד עם גיל דרמון, מנהל תחום לוקליזצית ERP בחברה, פתחו את מסלול ההרצאות שיוחד לנושא Dynamics Readiness. "הפיצ'רים החדשים הם בבחינת Game Changers והולכים לשנות את ההתנהלות של הארגונים. המערכת כולה בענן כולל הקליינט שלה, היא מתממשקת באופן מושלם עם office 365, יש לה ממשק מובנה למערכת ה- CRM, כלי בדיקות אוטומטים ופשטות אדירה בעיצוב מסמכים. המערכת נפתחת כדפדפן וניתן לעבוד עליה מכל מקום, ובאמצעות מחשב, טאבלט או סלולרי, עם ניהול מסמכים חזק, OCR ו- Work Flow משופר. במסגרת ההרחבות של הפתרון מיקרוסופט מאפשרת ללקוחות להוסיף פונקציונליות למערכת, כרצונם, מבלי לשנות את הקוד שלה. יכולת כזאת מחוללת מהפכה בכל עולם השדרוגים וה- Add – Ons."

יונתן ווקס, אוונגליסט טכנולוגיה, Prodware ישראל, תאר, באמצעות סיפורי לקוח, תהליך של הכנסת פתרונות Mobility לארגון, והרווח שנובע מכך לארגון, לעובדים וללקוחות. "אנו מבצעים תהליכי יישום של פרויקטי Enterprise Mobility בהתבסס על מודל Mobility Hub המאפשר לנו לפתח פתרונות Mobility על גבי מערכות ליבה, וכתשתית לאפליקציות לעובדי הארגון ולקוחותיו."

לסיכום האירוע אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware ישראל: "השקענו מאמצים רבים בהרמת הכנס הזה ונדמה לי שקלענו לטעם הקהל. ארחנו 120 לקוחות, וותיקים וחדשים, שעברו מהרצאה להרצאה וממומחה למומחה. קיבלנו פידבקים מצוינים במהלך האירוע ולאחריו, האווירה היתה נעימה ובגובה העיניים כמו שאנחנו אוהבים. אני מודה לאורחים הרבים וכמובן לצוות העובדים שלנו שעשו ימים כלילות להצלחת האירוע."

לכל אורך האירוע שארך מספר שעות ולצד שלושת מסלולי ההרצאות, נפגשו יועצי Prodware ויועצים חיצוניים עם לקוחות מתעניינים לפגישות התייעצות 1:1. רשימת ההמתנה היתה מלאה עד אפס מקום.

דילוג לתוכן