בינת תקשורת מחשבים מונתה למשווקת של Automic בישראל

Automic פיתחה מערכת לאוטומציה של תהליכים בארגונים,
המייעלת את הפעילות ומאפשרת לחסוך במשאבים
 בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מונתה למשווקת בישראל של מוצריAutomic לאוטומציה של תהליכים. Automic (לשעבר UC4) היא חברה פרטית שנוסדה ב-1985 ומרכזה בוינה, אוסטריה, עם משרדים בסיאטל ובלונדון. לחברה מעל 2,000 לקוחות ארגוניים מתחומי הפיננסים, טלקום, קמעונאות ותשתיות.
הטכנולוגיה של Automic מאפשרת לארגונים לבצע אוטומציה של תהליכים במערכות שונות בארגון. הפתרון יכול להתבסס על סדרת פעולות קבועה לחלוטין, תהליך משתנה או שילוב של תהליך קבוע וגורמים משתנים. אוטמציה של תהליכים אלו מייעלת את פעילות הארגון, ומצמצמת משמעותית את כח האדם והמשאבים הארגוניים הדרושים לניהול העסק והמערכות הטכנולוגיות שלו. הכלים של Automic משמשים לצורך ביצוע תהליכים תקופתיים, או במענה להתרחשות אירוע מוגדר. כך, למשל, חברות פיננסיות הכפופות לרגלוציה ולדרישות שוק משתנות מסוגלות להגיב בצורה מהירה ויעילה באמצעות שימוש במערכת Automic. השינויים יתבצעו באופן אוטומטי מהיר ואיכותי ללא מגע אדם, והודות לכך לא יפגע מערך התפעול התומך בלקוחות ותשמר רציפות עסקית.
השילוב בין כלי Automic למגוון היכולות של בינת תקשורת מחשבים יאפשר להציע ללקוחות בישראל ניהול מרכזי של כל מהלכי הייצור היומיים, התקופתיים והמזדמנים ; מתן מענה מלא לדרישות האפליקטיביות והתשתיתיות של הלקוח; שיפור השירות והתמיכה על ידי מוקד משתמשים וצוות אישי אשר ייטפל בלקוח; הסבה של מערך עבודות האצווה הקיימות אל מערכת Automic (במידת הצורך); תיעוד התהליכים הקיימים במערכת הנוכחית לצורך שימור הידע בארגון ; טיוב התהליכים הקיימים במערכת הנוכחית ועל ידי כך שיפור התחזוקה והתפעול שלהם; הטמעת תהליכים חדשים במערכת החדשה; אוטומציה של ה-IT ב-Data Center, ועוד.
סטפן מיירהופר, מנהל קשרי השותפים באזור המזרח התיכון, Automic: "בחרנו לעבוד בישראל עם בינת תקשורת מחשבים לאחר שהתרשמנו מיכולותיה וממחויבותה כלפי לקוחותיה, במיוחד בסגנון העבודה התופר ללקוח פתרון מותאם ואינו מסתפק במכירת מוצר מדף. בטוחני שהשילוב בין הטכנולוגיה של Automic לבין בינת תקשורת מחשבים תאפשר ללקוחות הישראלים להפיק את המיטב בתחום האוטומציה".
דני בילצקי, סמנכ"ל, אגף המחשוב, בינת תקשורת מחשבים: "תחום האוטומציה הולך ותופס תאוצה, וארגונים רבים מבינים את התועלת ביצירת שגרת תהליכים אוטומטית הן לצורך ניהול תהליכים עסקיים, והן בתחום תשתיות המחשוב שלהם. יתרונה הגדול של Automic על פני מתחריה הוא ביכולת לספק פיתרון מקצה לקצה, אך במקביל מאפשרת הטמעה מודולרית של הרכיבים – על פי דרישת וצרכי הלקוח. חשוב להדגיש כי למערכת יכולת אינטגרציה גבוהה והיא משתלבת בסביבות שונות ומגוונות – יכולת זו מתקיימת הן בסביבות אתר הלקוח והן בסביבות הענן השונות".

דילוג לתוכן