ביג פנדה מגדילה את גיוס ההון סבב ב' החברה מאיצה את הצמיחה אצל לקוחות מחשוב ארגוני גדולים

מאונטיין ויו, קליפורניה, 1 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

חברת ביג פנדה, מובילה בפתרונות תפעול שירותים אלגוריתמי במחשוב ארגוני, הודיעה היום שגייסה 23 מיליון דולר נוספים בסבב ב' – והגדילה את הסבב ל-49 מיליון דולר. את הסבב הזה מובילה גרינפילד פרטנרז, שותפות שמגובה על ידי TPG Growth, עם השתתפות נוספת של המשקיעים הקיימים בביג פנדה Sequoia Capital, Battery Ventures ו-Mayfield. ב-12 החודשים האחרונים ביג פנדה יותר משילשה את ההזמנות שלה, והוסיפה לקוחות ארגוניים גדולים כגון אינטל, Turner Broadcasting, מייסי'ס ו-Riot Games.

אסף רזניק, מנכ"ל ביג פנדה מסביר: "בגלל הענן ו-DevOps, מרכז הנתונים השתנה באופן רדיקלי מבחינת גודל, פיצול ומהירות. כתוצאה מכך אנשי תפעול שירותי המחשוב של הארגון — שהניהול של יישומים ותשתיות קריטיות הוא התפקיד שלהם — מתקשים להדביק את הקצב ולהבטיח שהעסק שלהם יפעל באופן חלק. החזון שלנו להשתמש בלמידת מכונה כדי לבצע אוטומציה ומדרוג בתפעול השירותים מתאים לצרכים של הלקוחות החדשים והקיימים שלנו. אנחנו שמחים שגרינפילד פרטנרז שותפה לחזון הזה. עם התמיכה שלה, אנחנו מתכוונים להאיץ את אסטרטגיית ההגעה לשוק הארגונית שלנו ולהגדיל את המובילות הטכנולוגית שלנו".

פלטפורמת הענן של ביג פנדה משתמשת בלמידת מכונה כדי לעבד ולצמצם כמויות גדולות של תעבורת התראות מעננים מפוצלים, יישומים וכלי ניטור מחשוב למספר ניתן לטיפול של אירועים כדי שאנשי תפעול שירותי המחשוב יוכלו לפתור אותם מהר יותר. המטרה של ביג פנדה היא שוק ניהול תפעול המחשוב שהיקפו 23 מיליארד דולר, עם התמקדות עיקרית בשני פלחי שוק:
• החלפת פתרונות ישנים לניהול אירועי מחשוב של יצרנים כמו IBM, BMC, CA ו-HP – שהם כבר לא פתרונות מתאימים לסביבות המחשוב המודרניות המאוד דינמיות.
• אוטומציה של תפעול שירותי מחשוב ידני ולא יעיל בארגונים שמתקשים לעמוד בשיעורי הגידול הגבוהים או בדרישות התובעניות של השינוי הדיגיטלי.
גרינפילד פרטנרז, שבסיסה בישראל, מתמקדת בהשקעה בעסקים טכנולוגיים ומאפשרי טכנולוגיה גלובליים בשלב הצמיחה המוקדם. השותף בגרינפילד שי גרינפילד אמר: "בכל הענפים והמקומות, חברות מחפשות דרכים לעמוד באופן יעיל ומדויק בדרישות הגדלות של ניהול מרכזי נתונים מודרניים. ביג פנדה מספקת פתרון חדשני, מקיף ומידרגי שהופך כאוס וערבוביה לתובנות שאפשר לפעול לפיהן. אנחנו נרגשים להיות שותפים של אסף והצוות שלו כדי להמשיך לבנות ולשפר את הפלטפורמה".
בנוסף לכך שיותר משילשה את ההזמנות, החברה השיגה כמה ציוני דרך משמעותיים אחרים. ב-12 החודשים האחרונים, ביג פנדה:
• הפחיתה את הרעש במחשוב ב-91 אחוז במוצע אצל הלקוחות הארגוניים הגדולים שלה, ואיפשרה ללקוחות לזהות ולפתור אירועי מחשוב מהר יותר ועם פחות משאבים.
• הוסיפה לקוחות ארגוניים גדולים חדשים במגוון של שווקים אנכיים ביניהם קמעונאות, תוכנה, הימורים, שידור, תקשורת, טכנולוגיה וייצור.
• הגדילה את מספר העובדים ביותר מ-150 אחוז בשנה האחרונה, וחיזקה את צוותי ההגעה לשוק והצלחת הלקוחות.
• השיקה את פלטפורמת לימוד המכונה מסוג "קופסה פתוחה" היחידה בענף שמבצעת באופן חכם אוטומציה של ניהול אירועי מחשוב ובתוך כך מספקת ללקוחות יותר ראות ושליטה על האופן שבו למידת מכונה פועלת בסביבת המחשוב הייחודית שלהם.
• פיתחה יכולת פעולה הדדית הטובה מסוגה עם יצרנים בניטור מחשוב, ITSM ועבודה משותפת ארגונית, ביניהם Cisco/AppDynamics, New Relic, Atlassian, Splunk, Slack, BMC, CA, HP, IBM, Amazon Web Services ועוד.

דילוג לתוכן