בזק חושפת את ה – NGN, רשת התקשורת המתקדמת בישראל

משיקה מהירויות גלישה חדשות ללקוחות ה- NGN, 20 ו – 30 מגה ו•מכריזה על שירותי אינטרנט וטלפוניה חדשים ומתקדמים ברשת ה – NGN
בזק משיקה היום את רשת התקשורת המהירה והמתקדמת בישראל, רשת ה – NGN. במסגרת חשיפת הרשת, תשיק בזק חבילות גלישה בקצבים המהירים ביותר בישראל, העומדים על 20 מגה  ו – 30 מגה. בנוסף למהירות הגלישה הגבוהה, הכריזה  בזק גם על מספר שירותים מתקדמים ברשת החדשה: נתב רשת אלחוטית חדשה ומתקדמת מתקן N, NetDisk – פורטל אחסון ברשת, טלפון באיכות HD, שירותי Self Service לניהול קו הטלפון באמצעות האינטרנט ו- BPhone – טלפון אינטרנטי. בנוסף, הושקו סדרת מוצרים למגזר העסקי ובניהם רשת מטרו אטרנט,  IP-PRIועוד (פירוט נרחב על השירותים בנספחים המצ"ב).
בעקבות ההשקה אמר מנכ"ל בזק, אבי גבאי כי, "הביקוש לקצבים גבוהים של עשרות מגה צומח במהירות, עם העלייה בצורך ברוחב פס ועם השיפורים הטכנולוגיים. רשת ה – NGN שבזק פורסת מספקת כבר היום קצבים גבוהים ושירותי אינטרנט וטלפון מתקדמים. על בסיס הטכנולוגיה עליה הכרזנו היום נמשיך להוביל גם בעתיד את שוק התקשורת בישראל".
במסגרת פריסת רשת ה – NGN, משיקה בזק את טכנולוגית ה– VDSL2 המתקדמת, להעברת קצבי גלישה גבוהים במיוחד. טכנולוגית ה–VDSL2 תומכת באפליקציות רחבות פס כגון שידורי וידאו באיכות HD, משחקים אינטראקטיביים ועוד.
כזכור, ביוני האחרון חשפה בזק את המהלך השיווקי הראשון של החברה המבוסס על רשת ה–NGN, בו השיקה חבילות תקשורת העומדת על מהירות של 10-15 מגה. כבר היום, כשלושה חודשים בלבד לאחר חשיפת המהלך הראשון, כעשרת אלפים לקוחות מחוברים לקצבי ה- NGNוגולשים במהירויות אלו.
 עוד הוסיף מנכ"ל בזק, אבי גבאי כי, "בזק הופכת את ישראל לחלוצה בין המדינות הפורסות את רשת ה– NGN והפריסה בארץ מתקדמת בקצב שיא ביחס לעולם. כבר היום מחוברים לרשת החדשה כ–230 אלף לקוחות, ואלפי לקוחות חדשים מתחברים מידי יום".
בתוך כך, בכוונת בזק להאיץ את פריסת הרשת, כך שבמהלך 2010, מעל 50% מהלקוחות יוכלו להתחבר לרשת ה – NGN, ואילו עד סוף שנת 2012, יחוברו  יותר מ- 80% מכלל לקוחות החברה לרשת ה–NGN. הפריסה תיעשה על פי תכנית שנתית, שתיקבע בכל שנה בנפרד.
בהמשך, עם התרחבות פריסת רשת ה – NGN, תשיק בזק חבילות שירותים נוספות כמו מרכזיה ביתית, Fundial וחבילות קצבים חדשות.
לפני כשנה החלה בזק בפריסת רשת התקשורת של הדור הבא, ה – NGN. השימוש בקצבי הגלישה הגבוהים הופך להמוני ומשרת יותר ויותר לקוחות לגלישה מהירה באינטרנט, להורדת קבצים, משחקים כבדים ואיכותיים ולגלישה בו זמנית ממספר מחשבים בבית. רשת ה–NGN תוכל לספק מענה לצרכים המתפתחים של הלקוחות בישראל ותאפשר שירותים חדשים וחווית לקוח חסרת תקדים, הן בתחום האינטרנט, אך גם בעולם הטלפוניה המתקדמת. מדובר בקפיצה אדירה ברוחב הפס (download), הגדלת מהירות העלאת תכנים (upload), שדרוג חווית הגיימינג ומגוון שירותים נוספים.
הרשת החדשה, תאפשר אספקת שירותים מתקדמים לצרכן, אך גם תקדם תחומים רבים בכלכלה הישראלית, מעצם היכולת לנצלה לשיפור שירות והגדלת תפוקות.
בתוך כך, תעלה בזק בקמפיין נרחב במיוחד תחת הכותרת "יותר ויותר ישראלים מתעוררים לבוקר חדש", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין מתאר כיצד רשת ה- NGN הנפרסת בהדרגה ברחבי הארץ משנה את חייהם של יותר ויותר ישראלים בכך שהיא מאפשרת להם שימוש בשירותי תקשורת מתקדמים. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות, טלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ובקולנוע וימשך כשלושה שבועות. פריסת שילוט החוצות בקמפיין הותאמה לפריסת הרשת וכך השילוט במקומות בהם הושלמה הפריסה פונה ישירות לתושבים ומזמין אותם להצטרף לשירותים החדשים.
 

דילוג לתוכן