בזק בינלאומי הטמיעה פתרונות תקשורת לשעת חירום בבנק יהב

בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת וה-IT נבחרה לשדרג את מערך המרכזיות של בנק יהב ולהטמיע פתרונות שרידות גיאוגרפית לשעת חירום עבור מוקדי השירות של הבנקהבחירה בבזק בינלאומי נעשתה לאחר הליך מכרז מקיף אותו קיים בנק יהב, בו נטלו חלק חברות אינטגרציה מובילות בתחום והיקפו מוערך בכמיליון ₪.
 
הפרויקט בבנק יהב, נועד לייצר לבנק יכולת המשכיות עבודה במצב חירום. במקרה בו המוקד המרכזי של הבנק בירושלים לדוגמא יושבת, יוכל המוקד בתל אביב לשמש כאתר גיבוי מלא. המערכת תוכל לעלות לאוויר תוך פרק זמן מינימאלי, בשקיפות מלאה ובמינימום זמן תגובה תוך מתן מענה מלא למערך השירות הטלפוני. שדרוג מערך המרכזיות ישפר את השירות ללקוחות הבנק ויאפשר ניהול אפקטיבי יותר של המוקדים תוך אפשרות להפקת דו"חות בצורה מרוכזת ונגישה לכל בעלי העניין בבנק ממקום מרכזי אחד.
 
עד השלמת הפרויקט, פעלה בבנק יהב מרכזייה עם שרידות מוגבלת וגרסאות שאינן תומכות בפתרונות התקשורת המתקדמים הקיימים כיום. בזק בינלאומי נבחרה לבצע את הפרויקט בזכות יכולתה לספק מגוון רחב של פתרונות אינטגרציה, אשר נותנים מענה אופטימאלי לסטנדרטים השירותים הגבוהים שהציב הבנק. הפתרון שהובילה בזק בינלאומי, מאפשר לבנק יהב ליהנות משירותי ערך מוסף מתקדמים למרכזייה וממודרניזציה של מערכות עוטפות עם שרידות במקרי חירום.
 
אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "הבחירה של בנק יהב בבזק בינלאומי לביצוע הפרויקט הינה הבעת אמון ביכולותיה המקצועיות של החברה בכל הקשור לטיפול במערכות התקשורת של הבנק. הפתרון שהביאה בזק בינלאומי מעניק לבנק יהב לא רק יכולת גיבוי ושרידות אלא גם את היכולת להמשיך ולתת מענה מיטבי ללקוחות הבנק באופן רציף גם בשעת חירום".
גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף מחשוב בבנק יהב: "פרויקט גיבוי המוקד הטלפוני של בנק יהב אותו בזק בינלאומי נבחרה להוביל, הינו פרויקט שנבנה ותוכנן בתפיסה חדשנית, לשדרוג כלל מערכות הטלפוניה מסוג AVAYA ואיחודן לרשת אחת מגובה, תוך שימת דגש על שכפולי מערכות הליבה כגון IVR, מערכות ניהול המוקד AACC ומערכות פריפריאליות נוספות המקושרת למחשב המרכזי של הבנק. פרויקט מורכב זה על כלל מרכיביו, נועד על מנת להבטיח רמה גבוהה של ביצועים, גמישות ואמינות מערכתית".
דודיאן הוסיף, "במסגרת הפרויקט הוקמה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית המאפשרת לבנק למנף את היתרונות הגלומים במערך הטלפוניה החדיש, תוך שיפור איכותי של תהליכים עסקיים ותמיכה בפתרונות חדשניים במטרה לשמור על קשר רציף והדוק עם לקוחות הבנק גם במקרים חריגים".

דילוג לתוכן