אריקסון תשיק מגוון שירותים חדשים לעידן הדור החמישי בסלולר בתערוכת MWC בברצלונה

• פס רחב נייד לכולם – תומך בחזון של הפיכת האינטרנט הנייד לשירות זמין באמצעות הכפלת ביצועי הרשת ושיפור היעילות.

• כיסוי מקסימלי לאפליקציות מקדם את הדור הרביעי (LTE) בדרכו להפוך לחלק מהדור החמישי, עם קצב הורדת נתונים של גיגביט בשניה, הראשון הזמין מסחרית בעולם

• שירותים מנוהלים המתמקדים בחווית המשתמש וכוללים פונקציות לניטור הביצועים והשימושים ובכך הופכים את האינטרנט לממוקד-חוויה באמת

• מוצר Charging& Billing חדש מציע רמות חסרות תקדים של גמישות עסקית, חוויית שימוש ויעילות תפעולית הדרושות לטרנספורמציה דיגיטלית

אריקסון (נסד"ק: ERIC) השיקה ארבעה פתרונות חדשים התומכים בספקי שירותי תקשורת ומסייעים להם לנצל את ההזדמנויות שנוצרות בעידן הדור החמישי בסלולר (G5) ההולך ומתקרב. הפתרונות יודגמו בתערוכת MWC 2016 שתתקיים מה-22 עד ה-25 בפברואר, 2016, בברצלונה, ספרד.
בהשראת האינטרנט של הדברים (IoT) והענן, ספקי השירותים יהיו עדים למספר גדל והולך שימושי רשת מגוונים אשר יניבו ערך והזדמנויות עסקיות חדשות. על מנת לנצל את ההזדמנויות הממתינות בהמשך הדרך, ספקי השירותים יצטרכו לערוך שינויים מתמידים ולאמץ דרכים חדשות ליצירת ערך עבור הצרכנים.
במקביל להתפתחות זו ביצועי הרשת נעשים יותר ויותר חשובים וגם מאתגרים. מחקר חדש שיתפרסם בקרוב על ידי אריקסון, יראה כי הזרמת וידיאו באיכות לא מספקת ללקוחות, עשויה לחולל אפקט רע כפול, משום שהיא לא רק תורמת לפגיעה במוניטין המותג של ספק השירותים אלא גם מסייעת למותגים אחרים להתחזק על חשבונו.
להן השקות מתוכננות של אריקסון לתערוכה:
השקה מס' 1: פס רחב נייד לכולם
ה- Mobility Report החדש של אריקסון חוזה ש-90 אחוזים מאוכלוסיית העולם ייהנו מכיסוי של אינטרנט ברשתות WCDMA/HSPA בעלות פס רחב עד 2021. במקביל, ליותר מ-50 אחוזים מאוכלוסיית העולם אין עדיין גישה לאינטרנט כיום, במיוחד במדינות מתפתחות. זוהי הזדמנות גדולה מאוד למפעילים הסלולריים.
כתמיכה בחזון של אבטחת גישה לאינטרנט סלולרי לכל דורש, אריקסון מתמודדת עם שלושה אתגרים נפרדים: שיפור ביצועי הרשת, התייעלות המפעילים והפחתת העלות של כיסוי פס רחב נייד. ה- WCDMA Flow of Users של אריקסון מכפיל את ביצועי הרשת בארכיטקטורה הקיימת של האתר; ה Zero Touch WCDMA -משפר את היעילות התפעולית של הרשת פי שלושה,
וה- Mobile Broadband Expander מפחית באופן קיצוני את עלות הבעלות הכוללת בעד 60 אחוזים תוך פישוט הפריסה של מאות אלפי אתרי הדור השני שכבר קיימים כיום. חזון הפס הרחב הנייד של אריקסון יושק ברבעון השני של 2016.
השקה מס' 2: אספקת כיסוי מקסימלי לאפליקציות
כחלק מההתקדמות לקראת דור חמישי ובמטרה לשפר את הביצועים והיעילות של טכנולוגיית
ה- LTE של ימינו תוך מילוי דרישות הרשת הנוצרות מתעבורת נתונים גדלה, אריקסון משיקה את התוכנה והחומרה הקרויות Ericsson Radio System. ההשקות תומכות בהיצע המסחרי הראשון של LTE עם קצבי שיא של 1Gbps , בנוסף לארכיטקטורה היפר-סקלבילית של גישה לרשת עבור טכנולוגיית Cloud RAN.
את ה- Ericsson Radio System משלימים שלושה מוצרי רדיו חדשים התומכים ב-4X4 MMO ורצועות תדרים חדשות. טיפול יעיל בדרישות המשתמשים לכיסוי קיצוני לאפליקציות הוא הגורם שיניע גם את הדרישה לקיבולת של גיגהביט רבים ופתרונות ריבוי ערוצים בשדרות הרשת. אריקסון ממלאת את הצורך הזה עם תוספות מיקרוגל חדשות לרדיו. האספקה של Extreme App Coverage תחל ברבעון השני של 2016.
השקה מס' 3: שירותים מנוהלים המתמקדים בחוויה
ביצועי הרשת וחוויית המשתמש חשובים ביותר למנויים. על מנת לתמוך במפעילים המעוניינים להתמקד בחוויית השימוש, אריקסון משיקה את פונקציות ה-Service Operations Center (SOC) ואת ה Experience Management Center (EMC) -כחלק מההיצע בשירותים המנוהלים המתמקדים בחוויית השימוש .

ה SOC- מנטר בזמן אמת את ביצועי השירותים כגון הזרמת וידיאו וגלישה באינטרנט. ביצועים אלה מתורגמים ועוברים התאמה לדרישות ביצועי הרשת. ה- EMC מנטר את חוויית השימוש ותפיסת המשתמש באמצעות סקרי משתמשים, אנליטיקה של מדיה חברתית, מחקרים של דירוג ביצועים וניתוח תחלופת משתמשים. המאפיינים החדשים של השירותים המנוהלים הממוקדים בחוויית השימוש זמינים מידית.
השקה מס' 4 – Revenue Manager ה- Revenue Manager הוא מוצר חיוב (charging) ובילינג לספקי שירותים דיגיטליים. הוא ממנף את הארכיטקטורה פורצת הדרך ומבוססת הענן על מנת לספק רמות חדשות של אוטומציה, גמישות ויעילות תפעולית.
המוצר מאפשר לספקי שירותים להשיק מוצרים ושירותים חדשים תוך ימים ולשפר את חוויית הלקוח באמצעות אינטראקציות מותאמות אישית בכל הערוצים, אנליטיקה משובצת ובקרת מדיניות אחודה.
ה- Revenue Manager 16 יהיה זמין ביוני 2016.

דילוג לתוכן