אפל תוקפת עם שתי פרסומות

הקמפיין החדש של אפל עולה לאויר ומכוון ל"ציידי הלפטופ" של מיקרוסופטאפל מתחילה את מסע הפרסום החדש שלה " GET A MAC" בשתי פרסומות שתוקפות , איך לא, את "ציידי הלפטופ"  המתלוננים על המחיר הגבוה של ניידי אפל. אפל מתמקדים הפעם במחשב נטול וירוסים ורוגלות למינהן, בעיה ידועה במחשבי PC רגילים.
כל זה קורה ימים ספורים לפני השקת מערכת ההפעלה החדשה של אפל Snow Leopard הצפוייה  ב 28 לאוגוסט 2009.
פרסומת ראשונה:
Top of the Line

פרסומת שניה:
Surprise

דילוג לתוכן