אפל ויבמ מגבשות שיתוף פעולה כלל עולמי רחב היקף לשינוי עולם המובייל בארגונים

חברת אפל ויבמ ישתפו פעולה בפיתוח אפליקציות עסקיות המיועדות לשנות את עולם העבודה הניידת בארגונים, תוך שילוב יכולות ה- Big Data והניתוח האנליטי של יבמ מצד אחד, ועולם מכשירי ה- iPhone וה- iPad מצד שני.חברת אפל ויבמ ישתפו פעולה בפיתוח אפליקציות עסקיות המיועדות לשנות את עולם העבודה הניידת בארגונים, תוך שילוב יכולות ה- Big Data והניתוח האנליטי של יבמ מצד אחד, ועולם מכשירי ה- iPhone וה- iPad מצד שני.
שיתוף הפעולה הבלעדי עליו חתמו שתי החברות, נועד לעצב מחדש את אופן העבודה בארגונים, ולהתמודד עם אתגרים מרכזיים הניצבים בפני תעשיית מכשירי הקצה הניידים. בהודעה משותפת לשתי החברות, מוצג היעד של התנעת שינוי עסקי כולל המותנע על ידי טכנולוגיות מובייל, בארבעה תחומי ליבה.
יבמ ואפל יפתחו קטגוריה חדשה של יותר ממאה פתרונות ייעודיים למגוון מגזרי משק ותעשייה, ובכלל זה אפליקציות חדשות לחלוטין המפותחות מן היסוד, למכשירי iPhone ו- iPad.
יבמ תציע שירותי ענן ייחודיים המותאמים במיוחד למערכת ההפעלה iOS, ובכלל זה שירותי ניהול מכשירי קצה, אבטחה, ניתוח אנליטי ושילוב כלי מובייל במערכות מחשוב ארגוני.
שיתוף הפעולה בין יבמ לאפל יכלול גם שירות חדש תחת שם המותג AppleCare, הכולל תפירת פתרונות מותאמים לארגונים ותמיכה בפתרונות אלה.
חבילות שירות ומוצרים חדשים של יבמ, יציעו שירותי שפעול של מכשירים, ניהול אספקה וניהול מערכות.
פתרונות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS החדשים ייבנו במסגרת שיתוף פעולה אקסקלוסיבי בין אפל ויבמ, הנשען על העוצמות הייחודיות של שתי החברות, כל אחת בתחומה. יבמ מביאה אל תוך מסגרת שיתוף הפעולה החדש את יכולותיה בתחום ה- Big Data והניתוח האנליטי, יחד עם יותר מ- 100,000 יועצים, מומחי תעשייה ומפתחי תוכנה. אפל, תישען על ניסיונה בבניית חוויית משתמש ייחודית, המשלבת חומרה ותוכנה יחד עם הפלטפורמה למפתחים וקהילת המפתחים הפועלת בסביבת iOS.
במסגרת שיתוף הפעולה, ייבנו אפליקציות המסוגלות לשנות מן היסוד את אופן הפעילות של עסקים ועובדים העושים שימוש במכשירי iPhone ו- iPad. כך, יוכלו חברות ועסקים להגיע לרמות חדשות של יעילות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות, מהר יותר ובתהליך קל יותר מאי-פעם.
במסגרת ההסכם האקסקלוסיבי להפעלת סביבת MobileFirst ל- iOS, תמכור יבמ מכשירי iPhone ו- iPad עליהם מותקנים פתרונות ייעודיים למגוון תחומי תעשייה, ללקוחות עסקיים של יבמ סביב העולם.
לדברי טים קוק, מנכ"ל אפל, "מכשירי iPhone ו- iPad הם המכשירים הניידים הטובים בעולם, אשר שינו את האופן שבו עובדים אנשים עם יותר מ- 98% מחברות פורצ'ן 500, ו- 92% מ- 500 החברות הגדולות בעולם, העושים כיום שימוש במכשירי iOS". קוק ציין, כי "לראשונה אי-פעם, אנו מגישים אל קצות אצבעותיהם של משתמשי iOS את היכולות המוכרות של יבמ בתחום הניתוח האנליטי של Big Data, תוך פתיחת אפשרויות נרחבות בשוק בפני אפל. זהו צעד רדיקאלי לארגונים ומשהו שרק אפל ויבמ מסוגלות לספק".
לדברי ג'יני רומטי, יו"ר יבמ, הנשיאה ומנכ"לית החברה, "יישומי מובייל, בשילוב עם תופעות ה- Big Data והענן משנים את עולם העסקים ואת התעשייה שלנו באופן היסטורי, מאפשרים לאנשים להגדיר מחדש את העבודה, תחומי התעשייה שלהם ומקצועותיהם. הברית עם אפל תישען על המומנטום של יבמ בהבאת חידושים אלה אל לקוחותיה בכל העולם, ותמנף את עמדתה המובילה של יבמ בתחום הניתוח האנליטי, ענן המחשוב, התוכנה והשירותים. אנו נלהבים לחבור עם אפל, שהחדשנות שלה שינתה את חיינו בדרכים הנתפסות כיום כמובנות מאליהן – ועדיין איננו יכולים לתאר לעצמנו חיים בלעדיהן. הברית שלנו תחולל את אותו שינוי באופן שבו אנשים עובדים, מגזרי תעשייה מתנהלים וחברות פועלות ומבצעות".
החזון המשותף ליבמ ולאפל במסגרת שיתוף הפעולה החדש, חותר לתת בידי אנשי המקצוע בעסקים, בכל מקום בו הם נמצאים, את היכולות הייחודיות למכשירי iPad ו- iPhone בשילוב עם הידע הייחודי לחברה ולעסק, הנתונים, כלי הניתוח האנליטי וכלי ניהול זרימת העבודה. העבודה מתמקדת במיוחד בפיתוח פתרונות ניידים המיועדים לשנות את פני העסק. סביבת MobileFirst ל- iOS של יבמ, תציע סוג חדש של "אפליקציות המפותחות במיוחד לעסקים", המתמקדות בין השאר בתחומי תעשייה ובבעיות עסקיות מוגדרות בעולם הקמעונאות, שירותי הבריאות, הבנקאות, הנסיעות, התיירות והתובלה, התקשורת והביטוח.
פלטפורמת MobileFirst ל- iOS תציע את השירותים הנדרשים להצגת יכולות ארגוניות מקצה לקצה – החל מניתוח אנליטי, ניהול זרימת עבודה ואחסון בסביבת ענן – ועד לניהול צי מכשירים ברמה כלל-ארגונית, אבטחה ושילוב מכשירים, מערכות ויישומים. הכלים המשופרים לניהול סביבת מובייל כוללים קטלוג אפליקציות פרטי אותו ניתן להפעיל בסביבה הארגונית, אבטחת נתונים ותנועות עסקיות, וחבילת כלים לשיפור פריון העבודה הארגוני. בנוסף על פתרונות שיותקנו באתר הלקוח, יהיו כל הכלים והשירותים החדשים זמינים גם בסביבת Bluemix – פלטפורמת הפיתוח של יבמ לעולם הענן, כמו גם בשוק יישומי הענן של יבמ.
שירות AppleCare לארגונים יציע סיוע במתכונת 24/7 של קבוצת שירות הלקוחות המובילה של אפל, בשילוב עם שירותים באתר הלקוח המסופקים על ידי מומחי יבמ.
חבילות שירותים ארוזות אותן מציגה עתה יבמ, כוללות חבילת ניהול אספקת מכשירים וניהול מכשירים ומערכות הפעלה, שפעול וניהול למכשירי iPad ו- iPhone, לרבות אופציות חכירה של ציוד זה.
מערכת ההפעלה iOS 8 של אפל, שהוצגה בכנס המפתחים העולמי של אפל ביוני, ותהיה זמינה בהמשך השנה, היא המהדורה הגדולה ביותר מאז השקת App Store – וכוללת שורת כלים ויכולות ייחודיות, בצד כלים המאפשרים למפתחים לבנות דור חדש של אפליקציות מדהימות. במסגרת הפנייה לארגונים, מציעה iOS 8 מודל חדש לאספקת שירותי טכנולוגיות נתונים לכוח עבודה נייד, באמצעות שיפור אופן החיווי למשתמשים לגבי הגדרות התצורה של מכשיריהם, הניהול השוטף או הגבלת הביצוע של פעולות מסוימות, תוך הרחבת מסגרת האבטחה ויכולות הניהול, ושיפור היצרנות.
 

דילוג לתוכן