מימין - אופיר לייטנר היזם של הכנס יחד עם מיכאל וייס הזוכה

אפליקציית bitemojo זכתה במקום הראשון בכנס המובייל של ישראל – Israel Mobile Summit

השופטים קבעו  כי המיזם הבינלאומי שהוקם לפני כשנתיים על ידי היזמים מיכאל ויעל וייס, הוכיח חדשנות ובשלות עסקית. bitemojo מציעה סיורים קולינריים כבר ב-11 יעדים בארץ ובעולם

כנס המובייל של ישראל – Israel Mobile Summit, נערך ביום שלישי זו השנה השמינית בהשתתפותם של כ-2000 יזמים וסטארטפיסטים שהגיעו מ-30 מדינות ברחבי העולם. בשיאו של הכנס נערכה תחרות בה הציגו למעלה מ-20 סטארטאפיסטים מהארץ ומחו"ל את המיזם שלהם, כאשר 6 מתוכם העפילו לשלב הגמר ובניהם bitemojo. את המיזם הציגו הסטארטאפיסטים בפני חבר השופטים שכלל אנשי הון סיכון ישראלים וביניהם זוהר לבקוביץ' ויזהר שי.

שופטי הכנס בחרו באפליקציית – bitemojo – המציעה סיורים קולינריים עצמאיים ב-11 יעדים בארץ ובעולם –  במקום הראשון בשל החדשנות שהיא מביאה לענף התיירות העולמי ועל הבשלות העסקית שהוכיחה בשנתיים האחרונות מאז הקמתה. הזכייה במקום הראשון זיכתה את היזמים בכרטיס כניסה לוועידת המובייל הגדולה באסיה – MWC – המתקיימת בשנחאי הסינית.

מאז הקמת המיזם באוגוסט 2016 זכתה אפליקציית bitemojo בשלל פרסים והוקרה בינלאומית. לאחרונה זכתה האפליקציה במקום הראשון במסגרת תחרות שנערכה ע"י האתר בוקינג. קום, וכן בתחרות נוספת שנערכה ע"י איגוד תיירות האוכל העולמי – "World food travel association" שם זכתה בקטגוריית – הטכנולוגיה הטובה ביותר לחוויה קולינרית לשנת 2018. כמו כן, בשנת 2016 קיבלה האפליקציה את אות המצוינות של האתר 'Tripadvisor', ובחודש יולי האחרון השתתפה בתחרות בינלאומית של חברת ויזה למיזמים עסקיים, וזיכתה את יזמיה ב- 25,000 אירו. בנוסף, לאחרונה זכו היזמים הישראלים עם מיזם האב – "יאללה באסטה" בפרס חברת התיירות הקולינרית לשנת 2018 של ישראל, ע"י המגזין הבריטי היוקרתי "Travel And Hospitality".

הקדמה הטכנולוגית ותהליך הגלובליזציה שהתרחש בעשור האחרון, הביא את היזמים לפתח במקביל למיזם כרטיסי הטעימות בשווקים "יאללה באסטה", את אפליקציית התיירות הקולינרית – bitemojo המציעה למשתמשים סיורים קולינריים עצמאיים ביעדים בולטים בארץ ובעולם, ביניהם, ברלין, ברצלונה, רומא, ת"א וירושלים, בודפשט, לובליאנה, סינגפור, בנגקוק ובקרוב תורחב ליעדים נוספים. למעלה מ-30,000 איש משתמשים באפליקציה וכמחצית מהם מאירופה ומאמריקה.

השימוש באפליקציה הוא נוח מאוד כשבעזרת חיישן ה-GPS בסמארטפון, התייר מנווט עצמאית אל המסעדות ודוכני האוכל ביעדים השונים. מעבר לכך, האפליקציה מספקת חווית תוכן עשירה הכוללת מידע על הסיפורים האישיים של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין מקומיות ומעניינות המוצגות לאורך מסלול הסיור.

מיכאל וייס מיזמי אפליקציית Bitemojo: "אנחנו שמחים שחבר השופטים בכנס המובייל של ישראל, ראו לנכון להעניק ל- bitemojo את הפרס הראשון מבין שאר עשרות המיזמים הבינלאומיים שיתמודדו מולו. מרגשת העובדה כי המיזם עליו אנחנו עמלים רבות בשנתיים האחרונות הצליח בתוך זמן קצר יחסית לצור טרנד בילוי חדש המציע היכרות מקיפה – הן תיירותית והן קולינרית –  לחוות מקומות באופן אישי ועצמאי."

אופיר לייטנר, יזם כנס Israel Mobile Summit : "חברת bitemojo מצטרפת למועדון מכובד של חברות סטארטאפ מבטיחות שזכו במקומות הראשונים בכנס בעבר, כדוגמת חברת Gett שהשתתפה ב-2011. השנה התחרות הייתה קשה במיוחד והמצגת של Bitemojo הצליחה להרשים את השופטים בשל הקונספט היחודי של האפליקציה וההצלחה שלה עד כה. תחום ה-TRAVEL נחשב חם במיוחד בימים אלו ואני צופה שזה יעזור לחברה בעתיד הקרוב, ובטוח שכמו סטארטאפים אחרים שזכו בעבר בתחרות – הזכייה היא רק הצעד הראשון לקראת הישגים גדולים ומשמעותיים."

 

 

אודות כנס המובייל של ישראל:

הכנס התמקד בפן העסקי של תעשיית האפליקציות ותעשיית הפרסום במובייל כאשר בין התכנים בו, ניתן למצוא פאנלים והרצאות בנושאי מונטיזציה, growth hacking,  השקעות ואקזיטים בעולם המובייל, שיווק אפליקציות במזרח וכן נושאים המעסיקים היום את עולם הפרסום במובייל כגון מניעת הונאות פרסום , programmatic ו- GDPR. לצד הכנס נערכה תערוכת סטארטאפים ישראלים וכן ממספר חברות בינלאומיות מכל רחבי העולם כולל ארה"ב, אנגליה, גרמניה, ספרד, צרפת, דנמרק, רוסיה, אוקראינה, סין, הודו ותאילנד.

דילוג לתוכן