אפליקציות Teradata Aprimo Campaign Management זכתה במקום הראשון ב-Gold Stevie

אפליקציות Teradata Aprimo Campaign Management זכתה במקום הראשון ב-Gold Stevie בקטגוריית מערכת שיווק ויח"צ לשנת 2014

Teradata Aprimo Campaign Management, היא הזוכה הגדולה באות ה-Gold Stevie, בקטגוריית מערכת השיווק ויח"צ לשנת 2014. הפרס היוקרתי והנחשב בעולם העסקי, מחולק מדי שנה, במסגרת התחרות הבינלאומית International Business Awards, כהוקרה להישגים עסקיים בולטים. השנה הוגשו לתחרות מעל 3500 מועמדויות מחברות ברחבי העולם, מתעשיות ועסקים שונים ב-60 מדינות, וצוות השופטים הורכב מ-250 מנהלים בכירים בתחומם.

אפליקצית ה- Campaign Management הזוכה, הידועה גם בשם Teradata Customer Interaction Manager – CIM, הינה פתרון מוביל לניהול קמפיינים רב ערוציים, לשיווק מבוסס נתונים. האפליקציה מסייעת למנהלי שיווק לחלק את הלקוחות לסגמנטים שונים ולספק הצעות ערך מתאימות לכל פלח לקוחות, בכל ערוצי התקשורת הנכנסים והיוצאים בארגון. הדבר מאפשר לחברות להגדיל את הסיכוי להצלחה של כל קמפיין שיווקי ולשפר את התקשורת עם הלקוחות. היישום נמצא בשימוש כיום במגוון מחלקות שיווק בקרב מותגים מהידועים ביותר בעולם, כשהשימוש שנעשה בו מכוון לניתוח נתוני לקוחות, התמקדות בקהלי יעד ספציפיים, יצירת "אירועים" המובילים לאינטראקציה הניתנת למדידה, ויצירת דיאלוג עם הלקוחות במגוון ערוצי תקשורת, בזמן אמת ובאוף-ליין. ע"י השימוש בכלי החכם, יכולים מנהלי השיווק לקבל החלטות יעילות יותר המבוססות על תחומי העניין והצורך של לקוחותיהם ולנצל בצורה מיטבית וגמישה כל סכום כסף שמוקצה לשיווק.

"Teradata הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום של Integrated Marketing Management – IMM", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "תחום רחב זה, כולל מעבר למערכת ניהול קמפיינים רב ערוצית (Campaign Management) שבגינה זכינו בפרס היוקרתי, גם מערכת משלימה – Marketing Resource Management – MR, המאפשרת לנהל את כלל מערך השיווק ובכלל זה: את לוחות הזמנים והמשימות להשקת קמפיין, את הנכסים השיווקים, את תקציבי הקמפיין, וכד' בצורה יעילה. מערכת משלימה זו, מאפשרת לקצר בממוצע את זמן ההפקה של מבצע שיווקי בכ- 20% ולנצל את אותו תקציב שיווקי להשגת יעדי מכירות אגרסיבים יותר".

לדברי נועם, יתרון בולט של תוכנתTeradata Aprimo Campaign Management הוא העובדה כי היא פותחה במיוחד בראיה שמומחי שיווק, שהינם בד"כ חסרי ידע בתכנות, יוכלו להפעיל אותה ולהפיק ממנה את מירב התוצרים. "התוצאה היא שהתוכנה הינה אינטואיטיבית לשימוש ומתאימה גם לשימוש של אנליסטים בעלי ידע בתכנות, אך בהחלט גם לאנשי שיווק אשר מומחים בשיווק בלבד."
 

דילוג לתוכן