אלקטרה בוחרת ב- Predix ServiceMax כדי לתמוך בקהילת השירות שלה ולקדם שביעות רצון לקוחותיה וצמיחת פעילות השירות

 

 

Predix ServiceMax צפויה לקדם צמיחה משמעותית, להגביר את שיעורי פתרון התקלות בפעם הראשונה, לצמצם דליפה (leakage), ולתמוך בשיתוף פעולה ושיתוף יכולות לרוחב קהילת השירות של אלקטרה

לונדון, 8 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

אלקטרה, מהחברות הגדולות בישראל, מובילה בתחום הבנייה, התשתיות וה-Facilities management , בחרה בתוכנת ניהול שירותי השטח, Predix ServiceMax, על מנת לתמוך בקהילת השירות של אלקטרה, וכפלטפורמה ל- IoT. היוזמה החדשה מאפשרת לאלקטרה להפעיל פתרונות לאחזקה מונעת וניטור מרחוק של אלפי מכשירים הפועלים אצל לקוחות נבחרים. פתרון Predix ServiceMax יעלה את רמת השירות ויאפשר הקצאה טובה יותר של קריאות שירות עבור כ- 2,000 מהנדסי  שטח.  המערכת תחבר את קהילת השירות של החברה -המורכבת ממהנדסי שטח, קבלני משנה, לקוחות ומכשירי IoT, ממגוון תחומים עסקיים – על מנת לקבל מבט הוליסטי על שיתוף פעולה, רמות השירות, ושיתוף יכולות ומשאבים.

"Predix ServiceMax מספקת לנו פתרון בשל ודינאמי להרחבת יוזמות של קהילת השירות שלנו. המערכת תומכת במעבר שלנו לעולם ה- IoT ובביצוע פעילות אחזקה מונעת באופן פרואקטיבי על ידי  11 החטיבות של החברה", אמר אייל טוכמן, סגן נשיא וסמנכ"ל תפעול באלקטרה. "המערכת גם תסייע לנו להבטיח כי אנו שולחים את המהנדסים הנכונים, עם היכולות וההכשרה המתאימים, אל המכשיר, החטיבה והאתר המתאימים, לצד תמיכה בשיתוף יכולות ומשאבים בין התחומים השונים . שירות השטח נמצא בליבת הפעילות העסקית שלנו, והוא חלק חשוב מהמוניטין, הצמיחה ושביעות רצון הלקוחות שלנו".

ספנסר אירפ, סגן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, ב- ServiceMax, הוסיף: "התמיכה בטכנאים, במוצרים, ובקהילת השירות של אלקטרה, מאפשרת ל- ServiceMax להעמיק את המומחיות שלה במסגרת תרחישים פורצי דרך בתחום Facility management , שירות של מערכות אלקטרו מכניות  ומעליות, ולהרחיב את הנוכחות שלנו בישראל".

אלקטרה עובדת עם ServiceMax על הטמעות מקומיות, שתופעלנה עבור מהנדסי שירות השטח על גבי מכשירי אנדרואיד. השלב הראשון צפוי לעלות לאוויר בינואר 2019, ולאחר מכן תתבצע הרחבה לאורך 18 החודשים הבאים. בהמשך, אלקטרה תבחן להרחיב אוטומציה של תהליכי שירות.

דילוג לתוכן