אלעד מערכות חתמה על הסכם הפצה עם חברת Nintex העולמית למוצרי תוכנה מתקדמים לניהול תהליכים ארגוניים

אופיר בר און, סמנכ"ל פיתוח עסקי: "הבחירה באלעד בוצעה בשל ניסיונה ביישום פרויקטים מורכבים בתחום המערכות הארגוניות למגוון רחב של לקוחות"

 

 

אלעד מערכות, חברת תוכנה המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות חתמה עם חברת נינטקס (Nintex) העולמית על הסכם להפצת סדרת מוצרי ניהול התהליכים הארגוניים שלה, הכוללת את מוצר הענן החדש שלה, המותאם לכל פלטפורמות ניהול המשרד הקיימות בשוק. נינטקס בחרה באלעד מערכות, בשל ניסיונה הרב ביישום פרוייקטים מורכבים המבוססים על מוצרי מיקרוסופט ועל פתרונות בסביבת הענן.

 

המוצרים מאפשרים אוטומציה של תהליכי עבודה, יצירת טפסים גנריים ושילוב מהיר של המידע האישי, לשליחה ללקוחות שונים או לשימוש פנים ארגוני. בנוסף, ניתן ליצור אפליקציות המסייעות בניהול הקשר עם הלקוחות וחיבורם לתהליכים הארגוניים. המוצרים מספקים שקיפות מלאה של תהליכים עסקיים ומאפשרים ייעול ושיפור של תהליכים אלה באמצעות למידת מכונה (Machine Learning) באמצעות יישום בלבד ללא צורך בפיתוח קוד. למוצרים אינטגרציה מלאה לסביבת Office 365, לסביבות ה Sharepoint  השונות  ומוצעים גם כמוצרים עצמאיים בענן. כל המוצרים מאפשרים גם שילוב של מגוון מערכות על ידי חיבורים מובנים כגון: Dynamics CRM, Box,Adobe Sign AWS ,Azure,,

Salesforceועוד מערכות נוספות.

 

לדברי אופיר בר און: "הפתרון יאפשר ללקוחותינו אוטומציה של תהליכים ארגוניים בצורה קלה ונוחה וחווית לקוח איכותית ללקוחותיהם ולעובדיהם. שיתוף הפעולה עם חברת נינטקס מאפשר לאלעד מערכות להרחיב את סל השירותים המוצעים ללקוחותינו, באמצעות פתרון ענן חדשני ויצירתי המקצר את תהליכי העבודה והופך אותם לפרודוקטיביים יותר".

דילוג לתוכן